(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hocam Öncelikle Sizin de Yeni yılınız ve Bayramınız kutlu olsun. Mesajınız ve Üstatlardan seçtiğiniz güzel paylaşımlarınız için teşekkürler.Yüreğinize sağlık.Selam ve Saygılar....
Şiirlerden armağan demeti için teşekkürler... Bunlara bir armağanda benden olsun:)
DENİZYILDIZI Sen; üzerine ayak değmemiş kum tanesi kadar nezih Hiç incitmeden uzağı yaz kadar sıcak ve içten Bulunması zor işlenmemiş inci tanesi gibisin Sebahat ÜTÜK
Bayramınız mübarek olsun. Nice Hayırlı senelere... Saygılarımla
Gün gelir yaşam hırpalarsa seni beni anımsa, Umut beslemekten yorgun düşemez Sana bakmaktan yorulmayan kişi..
Ben bu nadideyi kopardım çiçek bahçenizden. Vefa kokuyor...
Şiir bir yürek hoplaması bir ruh heyecanı... Aslında gözyaşları da kelimelere baş kaldırmış saf şiir demektir.. diyor du bir gönlü yüce. Armağanınız değdi doğrusu, bu soğuk bayram arefesinde yüreğimizi ısıttı. Yeni yılınızı ve bayramınızı şimdiden kutlarım hocam. Sevgiyle kalın, dua ile...
Çok güzeldi armağanınız,daha güzelini bu yıl alacağımı zannetmiyorum.Sizin de yeni yılınızı ve bayramınızı kutluyor esenlikler diliyorum. Sadettin Deren
deren1453 tarafından 12/30/2006 9:32:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir film şeridi gibi zihinlerimizi şenlendiren bu nefis şölen için çok teşekkür ederim efendim.En ufacık sevgilerin ve mutlulukların fizik kanunlarının aksine paylaşıldıkça çoğaldığı, tüm acımasızlığına rağmen güzellik kavramının hala gören gözlere göre göreceliliğini koruduğu bu Dünya'da bir ömür boyu sevdikleriniz ile beraber saadetler tatmanızı candan diliyorum.Mübarek bayramınızı tebrik eder, hürmetle selamlarım.
Silgi kullanmadan resim çizme sanatına, hayat diyoruz. Jhon Christian
Evet, Sayın Dostum Ne güzel bir bayram armağanı bu böyle şeker niyetine aldım gitti… :)
Benden kendimden sözlerle, armağanlar ekledim kabul buyurun efendim.
“Her şeyden önemlisi, hayatı başkalarının hayatını olumlu yönde etkilemek için kullanmayı seçmektir. İşte hayat bu seçimden ibarettir.”
BEDAVA
Bedava yaşıyoruz, bedava; Hava bedava, bulut bedava; Dere tepe bedava; Yağmur çamur bedava; Otomobillerin dışı, Sinemaların kapısı, Camekânlar bedava; Peynir ekmek değil ama Acı su bedava; Kelle fiyatına hürriyet, Esirlik bedava; Bedava yaşıyoruz, bedava.
Mesajınız ve Üstatlardan seçtiğiniz güzel paylaşımlarınız
için teşekkürler.Yüreğinize sağlık.Selam ve Saygılar....