../ Susturdum içimin sesini, kırdım kalemi Üstü, başı sen kokan Ve dizeleri seni söyleyen şiirlerim yok artık...
Mülteci bir yalnızlığın dizlerine başımı koyarken Kimliksiz cümlelerin arasında Bir elimde kalemim Bir elimde yüreğim Hep seni aradım Hep seni yazdım...
Aklımın uçurtmasına asıldıkça Yüreğim hep sana kaydı Öfkesine yenilen çocuk gibi Asılıp, durdum aramızdaki ibrişim ipe Tam koptu derken yeniden düğümler attım Belki çaresizlikten Belki de yokluğunun, bir uçurum taşımasıydı içinde
Oysa; Kıvrılan yollar kadardı İç çektiren özlemlerim Bazen içimde uzar giderdi gidilmemiş yollar Bazen de yakınımda büyürdü Sana çıkmayan her yol kanatırdı Bir gülüşe sakladığım, kaçıncı hançerdi Ah! Çektikçe içimi kesen?
Belki de Cümlelerin devrik ve yerine oturmamasındandı eksik kalan Ya da kendimi ifade edemeyişimdendi Dilimin, içimi taşa tutması Sana ve kendime suskunluğum Özlemdi Gelemeyişimdi Gelmeyişindi Bu yüzden cinnetimdi Sessiz isyanım!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sessiz İsyanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sessiz İsyanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oysa; Kıvrılan yollar kadardı İç çektiren özlemlerim Bazen içimde uzar giderdi gidilmemiş yollar Bazen de yakınımda büyürdü Sana çıkmayan her yol kanatırdı Bir gülüşe sakladığım, kaçıncı hançerdi Ah! Çektikçe içimi kesen?
çok sevmek ve hak ettiğinden fazla değer vermek....
En büyük yanılgı bu bence.....
Bir söz daha geldi aklıma da....susmalarda kalayım iyisi mi....
Hani kaçırmayayım kantarın topuzunu...
Sevgili şairim, muhteşemsiniz, siz ve şiiriniz....
Kutlarım....