Hırpalanmış yüreğimle sürüklendim kıyılarına Biraz hüzün, biraz acı biraz da gözyaşın Tanıdık geldi belki de… Merhaba ile başlayan Elvedası olmayan ayrılıklardan Tanışıyorduk kim bilir seninle…
Ellerini tuttum önce sanki yüreğin ellerimde Yüreklerimiz o kadar yakındı ki Kelimelere gerek yoktu Gözlerimiz anlatıyordu sonsuzluğu aşkı! Eller kenetli, yürekler bir olmuş Adın aşktı çünkü...
Gözlerden kalbe akan sonsuz konuşmalar Asırlar geçse de üzerimizden susmazdık seninle Sessizliğimiz çığlığımızdı kimsenin duymadığı Şimdi gidiyorum senden Elveda ey aşk!
Ellerim ellerinde kenetli Diller lal olmuş sus pus Acıyor kalbim, içimde feryadı figan... Ellerimi çekmek ellerinden öylesine zor ki Sanki yüreğimi söksem daha az kanayacak gibi Ben gidiyorum Elveda ey aşk…
Öylesine bakıyorsun ki gözlerime Bakışların delip geçiyor yüreğimi Sanki bırakıyorsun yüreğini ellerime Al ömrümü git der gibi Kalbin ellerimde Kalbim paramparça…
Hissediyorum giderken ben de bitiyorum! Bir söz bir kelime sanki gözlerinden düşüp Dudaklarında can bulacak Can katacakmış gibi Tam da dilinin ucunda. Ama acı bir zehri yutar gibi yutuyorsun Ve yine sukut ve yine diller lal...
Çünkü hep suskunluğumuzda konuştuk Gizli saklı en derinlerde, en acı nameydik Kimselerin bilmediği kos koca bir sevdaydık. Biliyorum kelimeler dökülürse yürekten dudaklara Susamayız bir daha Susmazsak eğer ayrılamayız…
Yüreğimden gelen her kelimeyi Gözlerimden katre katre akıtarak Paramparça yüreğimle usulca dönüyorum sırtımı sana Beynimde depremler sol yanımda fırtına Yüreğim alabora!
Biliyorum arkamdan öylece gidişime bakıyorsun sessizce… Sanki bakışların kurşun olmuş Sırtım delik deşik. Bense her adımda biraz daha kayboluyorum yokluğunda Yine yarım kalan bir sayfa daha Yine dudaklarda donup kalan o üç kelime Elveda ey aşk...
Bazen savruluruz delice bir rüzgârın peşi sıra Her parçamız bir yerlerde. Giden ben kalan sen olsan ne değişir ki Senin içinde bir parça ben Benim içimde sen olduktan sonra...
Ey aşk! Bir gün kimsenin bilmediği bir yerde Olur ya yine bir merhabanın içinde Kim bilir biraz sen Birazcık da ben Belki de yeniden...
Yinede sana son sözüm... Hırpalanmış yüreğimi yüreğinin üstüne koyup Yüreğimden gelip Gözlerimden damla damla akan Dudaklarımda kalan o üç kelimeyi Sana bırakıp gidiyorum. Elveda ey aşk...
//Kimse duymasın diye kendimle konuşuyorum, yapayalnız yüreğimle dokunuyorum sensizliğime, elveda ey aşk…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elveda Ey Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elveda Ey Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.