kimsenin suçu yok ben istedim seni bir kez daha beyazlar içinde görmeyi dayanırım dedim kendimce yağmur! kimse görsün istemememe gelince
bunu telepatik algılamanı bekliyorum ve inan ki hiç konuşmadan ciddiyetle bakmanı anlıyorum hep derdim ya cennet senin gülüşünde saklı diye sakın yüzündeki o beyazlık neden diye sorma bilirsin yüksek volümlü tasalara hiç gelemez ceset suratlın
vurup durma şimdi hayranlığımı yüzüme yüzüme inkâr edecek değilim şimdi ayrı dünyalara gidiyoruz diye al bir kere daha beni hiç ama hiç kimse senin kadar sevmedi.
tamam tamam telâşa lüzum yok seni son görüşüm olacak bu söz sakın suçlu hissetme kendini biliyorum sen de hiç istemedin bu ayrılığı tamam çok üzülmem geri dönüp giderim birazdan geldiğim gibi aslında içimden geçmiyor mu şöyle göğsüme basıp hiç konuşturmadan... ama biliyorum çok geç...
mum gibi bakmana gerek yok yüzümü parçalar gibi kötü bir palyaço olduğumu bilirsin zoraki güldüğüme de aldırma e mi bilirsin soğuk havalarda bilakis serseri giyinirim tamam takılmam hiçbir yere hemen eve dönerim yok yok korkma duvarlar tırmalamaz tenimi öcüler korkutmaz gecelerimi aldırma bulutlar yağmurun peygamberidir hani!
hayır sorun yok ben istedim seni son kez beyazlar içinde görmeyi bilirsin dayanıklıdır yaşar gider desensiz bir kedi gibi oğlun!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Desensiz Kedi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Desensiz Kedi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim büyükbabam anneannemden önce bir başkasıyla evliymiş. Büyükbabamı da çok severmiş. Bir gün üşenmemiş gelinliğini giyip, süslenip püslenip büyükbabamı öyle karşılamış.
Ama bu hikayenin sonu acı bitmiş. Bebeğini doğururken ölmüş.
hayır sorun yok ben istedim seni son kez beyazlar içinde görmeyi bilirsin dayanıklıdır yaşar gider desensiz bir kedi gibi oğlun!..
aslında içimden geçmiyor mu şöyle göğsüme basıp hiç konuşturmadan... ama biliyorum çok geç... Hep geç kalımışlığımız birilerine... asıl keder bu olsa gerek yaşamda. güne çok güzel bir şiir okuyarak başladım. yüreğine sağlık hocam. saygıyla.