Çargah makamının acem-aşiran perdesinde Kurtlanıyor dolunay seyreden, Şeytan uçurtmaları Gece gümüşi Bulutlar kırçıllı Yosunlarla sarmaş kıyıda, Su kuşlarının gölgeleri Levh-i mahfuz da sen Tenimi kutsuyor yakarışlarım Senleşiyorum…
Evcilleşmiş adımı değiştiriyorum Yabani bir mısra ile Yalvar yakar Kımıldıyor iç geçiren içim Yabancılaşıyor, Ceplerime gizlediğim ellerim Ceketimi omzuna örtüyorum, Üşümüş İstanbul’un Duvağını kaldırıyorum İstanbullaşıyorum…
Üç boyutlu manzara mavileri taşıyorum, Tema/şahaneye Yedi dilek diliyorum, Yedinci gününde ay takviminin Güz ağacı çiziyorum bahçeme Avucuma bir el Dalları uzuyor budaklarımın Yapraklaşıyor dallar Yapraklar çiçekleniyor İçimdeki müziği çalıyor kemankeşler Meyveleşiyorum…
İki iklim arasında yutkunuyor, Gülümseyen yaşamalar Rızklanıyor, Gecenin tembihli nefisleri Göçüp gidiyor dün Göçüp gidiyor yalnızlık Palete renk düşüyor, En pembesinden Kaleme yeşeren düş Külümü damıtıyor mürekkep hokkaları Şiirleşiyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dalları uzuyor budaklarımın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dalları uzuyor budaklarımın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şiirinizde nadide birer resim... nereden buluyorsanız harika resimler... şiirleri yorumlayanların, "şiirinizi çok beğendim... çok güzel yazıyorsunuz... " gibi yazmaları nedense sürekli tenkit edilmekte...hatta yeni bir form açmışlar bu konuda... çok kötü bir şiire şahane olmuş, demek elbette ki riyakarlık kabul edilebilir... Amma velakin, Demir Mutlugil gibi, yazdığı her şiir kalite abidesi olan şair arkadaşların şiirlerine "TEBRİK ETMEKTEN" GAYRİ NASIL BİR YORUM YAZILABİLİR Kİ!... TEBRİKLER. SAYGILAR...