Okuduğunuz şiir 26.5.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Deliydi Dilimi Yaran Bal
Başınızı omzuma yaslayabilirsiniz, Diye sesleniyordu kıyı ağaçları Deniz aynıydı Masa aynı Hay aksiler sıradan Sıfırları silinmiş, Son bozukluğumu attım suya Büsbütündüm…
Burnunu koluna silen, Balıkçı leğeninde Yeni tutulmuş nutkum vardı, Derinini özleyen Sırılsıklamdı… Yağmurlu bir sokakla kaçıyordu, Kayıp bir şemsiye Gece de uykum kaçmıştı Kaçan kaçanaydı Boğazıma yapışmış denizi çimdikliyordum, Köpürüyordu…
Ölü doğmuş kumrular, Uçmayı öğrenirken Koşarak gidiyordu, İpini çektiğim dün Karaya vuruyordu, Canlı bir hikaye, Elinde vesikalık yüz Çin gülüydü Diken ucu Kan taşı Kıyım, köşemin canı yanıyordu
Kumral bir yalnızlık seçmiştim, İşporta tezgahından Berelenmiş bir kakül İki köprücük kemiği, Yakaları bağlayan Döpiyesli bir falcı falıma baktı Uzunmuş ömrüm Üç kere sevindim…
Evet… Evet Yüzümü gözümü denize verdim sonra Nedenini hatırlamıyorum Gözümün birini güneş aldı Yaşlandım… Diğer gözüm aktı sessiz Aklının ucundan düştüm sonra, Varmış gibi yapan kadınların Ne eksik Ne fazla Kendimi geriye aldım bedelsiz
suadiyemayısikibinonbeş Demir Mutlugil
ŞİİRİMİ GÜNÜN SEÇKİSİ İLE PAYELENDİREN SEÇKİ KURULUNA TEŞEKKÜRLER
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deliydi Dilimi Yaran Bal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deliydi Dilimi Yaran Bal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şiiriniz ayrı güzel ve ben her birini günde görmek istiyorum amma velâkin bu pek mümkün değil sanırım kurallar gereği; olsun :) arada bi görmek de güzel.