Her zaman med cezirler yaşadık sevdamızda Ama unuttuğumuz bir şeyler var Gidişler gelişler yolları oluşturur. Yollar ise sevenleri birbirine kavuşturur Biz bir birimiz sevdik mi? Yalancı sevdaların yollara düştüğü görülmüş mü? Sen yalancı yârim Meltem gibi geldin rüzgâr gibi geçip gittin…
Bir sevda gemisine binmiştik el ele bu limandan Şimdi terk edeceğim buraları Limanı olmayan bir şehre gideceğim Ve orada gelmeyecek sevda gemisinden İnmeyeceğini bile bile seni bekleyeceğim Çünkü sen başka gönüle demir atalı çok olmuştu Ben kendimi yalanlarına Masum bakışlarına inandırmışım…
Bu muydu başlattığın yoluna baş koyduğum Yalandan sevda Bu muydu aşk dedikleri Neydi sevgi dedikleri… Yalanlar mı? Sen nesin? Sahi nesin, kimsin? Bu mu delice sevmek Sağ ol yalancı yârim… Bu arada başın sağ olsun Ben öldüm Yakında duyarsın salamı Ben bittim bu yalanaşk yolunda Ezildim yalansevdan altında…
Tesadüf müydü yoluma çıkman Yoksa oyunun bir parçası mıydı? Benim rolüm neydi? Çok sevmek mi? Ama ben rol yapamam ki, Gerçekten çok sevdim seni Ama senin sevdan yalanmış ne çare Meltem gibi geldiğin hayatımdan rüzgar gibi geçip gittin…
Oysa Ben her şeyi göze almıştım Sen alamadın Belki bu yüzden imkânsızdık Boşa mı zaman harcadık Geri gelir mi geçen zaman bilmem Sen tesadüfen zamansız geldin Hayatımdan fırtına gibi zamansız geçip gittin…
Gelişini önceden hazırlanmış bir tesadüfe bağladın Gelişin gibi gidişinde oyunun bir parçası olmuş hayatımda Şimdi perde kapanmak üzere Yüreğimde derin bir yara bırakarak Rüzgar gibi geçip gittin hayatımdan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalancı Yarim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalancı Yarim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.