(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAKIŞLARININ MEZARLIĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAKIŞLARININ MEZARLIĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HOŞGELDİNİZ....Öncelikle buradaki şiir dostlarının sevgisini kazandıgınız için yüreğinizi kutluyorum....gidişinizden haberim olmadı...çünkü sitede yeniyim...iyi ki haberim olmamış geldiğinize çok sevindim ...bu kadar insanı sığdırmışsınız kalbinize... umarım banada küçük bir yer vardır bu ''yaralı kardelen'' kardeşiniz yalnız kalmaz sitede...selamlarımı saygılarımı sunarım....
Bakar mısınız, kim gelmiş.! Sürpriz konuğuma önce bir hoş geldiniz , demeliyim. Özlettiniz kendinizi, şiirlerinizi. Yine nefis, ustaca bir şiirle karşı karşıyayız. Mükemmel...Mükemmel ötesi. Kutluyorum. Hep kalın, hep var olun... Sevgiyle ...
babidim tarafından 2/29/2008 2:55:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
İŞTE BUDUR DOSTLUK VE SEVGİ... BİLİYORDUM GERİ DÖNDÜĞÜMDE BÖYLE KARŞILANACAĞIMI. ÇÜNKÜ BENİM BAHÇEMDE NE KİN NE NEFRET NE DE ÖFKE VAR OLABİLİR. BİZ TEK YÜREK VE O YÜREĞİN TİK-TAKLARI DEĞİL MİYİZ? BEN DE HEPİNİZİ ÖYLESİNE ÖZLEDİM Kİ ANLATMAK MÜMKÜN DEĞİL CANLARIM.
ETKİLİ YORUM YOK ÇÜNKÜ HEPİNİZ SEVGİ BOMBARDIMANINA TUTMUŞSUNUZ BENİ. SİZİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM... EVET BUNDAN SONRA ARTIK HİÇ OLMAYACAK AYRILIK. GİDİŞİM SUSKUN OLMUŞTU AMA DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLDU SATIRLARINIZLA. nE KADAR ŞANSLI OLDUĞUMU BİR KEZ DAHA GÖRDÜM SİZLERE SAHİP OLMAKLA. İYİ Kİ VARSINIZ VE HEP OLUN OLUR MU:)))
Değerli ablacığım defterimize yeniden hoş geldiniz bizi uzunca süre mükemmel şiirlerinizden mahrum bırakmayın bize beş mısralık fakat geniş anlam içeren bu şiirinizi beğeni ile okuttunuz tebrik saygı sevgi ve hürmetle...
ihtilal tarafından 2/29/2008 11:54:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Abla ... hoş geldin... Artık kesilmeli acıların göbek bağı ki, mutluluk sökün etsin yüreklere... senin şiirlerini yeniden okumak güzel... selamlar ve saygılar... dua ile.
Asimaralım sen hoş gelmişsen,hoşlar getirmişsen,bitti yetimliğim vallah seni çok özlemişem.De haydı gelsin vurgun dizeler ve kalemini sevdiğimin sevdiğim imgeleri coşun deli taylar misali,doyurun yüreğimi özleediimmmm.Dingin ve de dolu dolu gelişin daha ilk gelişinden belli cannnnn.