barışık olamadım kendi kendimle hiçbir şey hiçbir dost avutamaz beni senden başka asi ve deli doluyum. sana dair kurduğum o dünya da fırtınalı hülyalarla savrulurum kuru yaprak misali uçurumun kenarında son bulur yaşamım çünkü iki nefes arasındadır ölüm…
birlikte nefes aldığımız gök kubbe altında mülteci olsa da ruhum başına buyruktur ne bir ilke ne de kural tanır yüreğim. sırtımda yılların kamburu kamburumda taşıdığım sırlarım var…
dökülsün isterim iki dudağımdan sözcükler ağzımdan sel gibi aksın öznesi sen olan cümleler -yüreğimde açtığın kabuk bağlamış yaralar gönlümde iz bırakan sensiz hain yıllar yüzümde ki çizgilere gizlenmiş derin duygular- saçılsın sırlarım dört bir yana İki nefes arası ölüm sensizlik bana…
umut ettiğim maviler yok olmuş yerle gök arasında sıkışıp kalmış geceyle gündüz gibi karışmış birbirine şaşırmış duygularım rotasını nispet edeceğim hayata anlasın hatasını ölüm nefes alıp verinceye kadar olsa da yaşayacağım seni o iki nefes arasında…
zifiri karanlıkta kaldım sensiz ışığım olsaydın aydınlatsaydın dünyamı ısıtsaydın ayaz vurmuş yüreğimi her şafak vakti doğsaydın penceremden her ölüm anidir çat kapı gelmeden azrail kavuşsaydım sana son nefesimi vermeden gecemizi aydınlatan dolunay sevincinde…
düze çıkmıştım hüzünlere veda ederek duygularım doruklarda araftaydı ulaşılmazdı sana olan sevdam. kaybetmedim ben hiç sadece sana yenildim sevdana boyun eğdim…
yüreğim yardan aşağı uçurumlara düştü bir el aradım bulamadım tutunup çıkmak için yedi kat yerin dibine battım çabaladıkça çıkamadım boğuldum derinlerde…
her ölüm anidir çat kapı gelir yokluğunun ayaz vurduğu saatlerdeyim uzak dursun gelmesin bu gece ecel bir damladan can verdin senden gelen cana gelmedin ki bana seni beklerken o iki nefes arasında… gelecekse senden gelsin ölüm boynum kıldan ince ben bembeyaz kefen olayım sende üzerime atılan bir avuç toprak…
//Ölüm dediğin bir çekimlik sigara dumanı gibi iki nefes arası değil mi? Elbet bize de gelecek sırası! Yar olmadın hadi uyan rüyadan yaram olmadan …//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Nefes Arası Ölüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Nefes Arası Ölüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir bütün olarak güzeldi hocam keyif aldım okurken/dinlerken Yüreğine sağlık,kutluyorum kalemini _____________________________________________Selamlar
yüreğim yardan aşağı uçurumlara düştü bir el aradım bulamadım tutunup çıkmak için yedi kat yerin dibine battım çabaladıkça çıkamadım boğuldum derinlerde…
ÇARESİZ KALMAK KADAR KÖTÜ BİR DUYGU VARMI ABİM SAYGILARIMLA...
Yüreğine sağlık,kutluyorum kalemini
_____________________________________________Selamlar