(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
boyunduruk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
boyunduruk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siz şiirle kelimeleri bile başkalaştırıyorsunuz şairim. Bana sorsanız 'öküz' ve 'boynuz' kelimelerini salt halleriyle itici bulurum, ama şiirin içerisinde öyle bir yerleştirip, öyle manalar yüklemişsiniz ki, utanmasam soracağım bu öküz bildiğimiz öküz değil mi diye :)
pişerdim derinden eserken sen, sami olup yakardın bedenimi.
Bu dizelerde yanmanın erdemine şahit oldum ve beden kelimesi cinsellikten çok daha başka anlamları çağrıştırdı bende. Yazım hevesinize hayranım, kelime oyunlarınıza da... Yazın siz, hep yazın. Biz çoğalalım...
ah anadolu! dedim kendi kendime şiiri okuyunca. nice ezgin ve bezgin yürek, nice dar'a çekilen dilek ve nice boyunduruk... kutlarım bozkurt. hissiyatımıza tercüman olmuşsun.. aşk ile, kavga ile...
bağlanırken öküz gibi bir söğüdün dalına boyunduruklar altında umutlarımı doğururdum. umut(adam) umutları doğurmak, doğmayan günü yaratmak gibidir... sense her ne koşulda olursa olsun umutlarını zifiri karanlıklara bırakmadığını yansıtmışsın öyle de olmalı hiiç bir umut zifiri karanlıkta da olsa çekip alınmalı umutlarımız..... tebrikler..... sevgilerle kal emi Sewda
Hayırdır umutadam? Kapı-sürgü-kilit ve şimdi de boyunduruk? Korkunun ecele faydası olmadığını biliriz bilmesine de, ürkeriz işte yine de... Esaretimizdir özgürlüğümüz aslında içimizde. Her sevda da hüzün olacaktır, ayrılık, hasret yaşanacaktır kaçınılmazlıkta elbette. Yeterki bunları kaldıracak dayanma gücü olsun gönlümüzde. Korkmamalı yaşamaktan sevdaları alabildiğince... Sevgi yüklü saygılarımla.
Az sözle çok şey anlatmak diye ben buna derim işte.
Sevdanın ya da esaretin yükünü çekerken omuzlarında umut etmektir yaşamak. Evet, ayakta durmak, direnmek için, umut besinlerin en güzelidir. Tebrikler.
Siz şiirle kelimeleri bile başkalaştırıyorsunuz şairim. Bana sorsanız 'öküz' ve 'boynuz' kelimelerini salt halleriyle itici bulurum, ama şiirin içerisinde öyle bir yerleştirip, öyle manalar yüklemişsiniz ki, utanmasam soracağım bu öküz bildiğimiz öküz değil mi diye :)
pişerdim derinden
eserken sen,
sami olup yakardın
bedenimi.
Bu dizelerde yanmanın erdemine şahit oldum ve beden kelimesi cinsellikten çok daha başka anlamları çağrıştırdı bende. Yazım hevesinize hayranım, kelime oyunlarınıza da... Yazın siz, hep yazın. Biz çoğalalım...