Gittin! Hem de ardına bakmadan gittin. Kim bilir belki de hiç gelmemiştin Geldiğini sanarak aldanmışım Ayak uyduramadım yokluğuna Dudaklarına düşlerimdeki o yakıcı öpücüğü konduramadım…
Ben işte bazen masum bir çocuk oldum Sen güldükçe gülüşlerinde şımardım Kimi zaman deli dolu adam Yumuşak dokunuşlarından haz alıp kendini bulan En çok da imkânsızlıkların olmuşum İnanmadığın inanamadığın Hırsını yenemediğin An be an korkuların oldum…
Ağlayarak avaz avaz çığlıklarla bağırdığın Ya da diline gem vurup sustuğun Haykıramadığın isyanın, Yağmur damlaları gibi sessizce yanaklarından süzülen gözyaşların Tek sevdiğin adam ben olmak isterken Son liman diyerek yüreğine sığınan Raflarda tozlanacak bir anı oldum…
Belki de hak etmedim seni Gün geldi yeter dedin Ben inadına her şeyin olmak istedim Gördüm ki hiçbir şeyin olmuşum Sahi ben senin neyin oldum…
Uzaktan davulun sesi kulağa hoş gelir misali Sesini uzaklardan duydum Sanki bana sesleniyordun Koşarak sana geldim Bilseydim sahiplenir miydim? Ellerin olduğunu bile bile gelir miydim?
Meğer sende ki sevda İçten içe yanan saman alevine benzer Yaz aşkları gibiymiş Başlamadan sonu belliymiş Geldiğin gibi gittin, Şimdi belki de hiç gelmeyeceksin Avuçlarımda sadece mevsimlik aşkın sıcaklığı kaldı Duyuyor musun çığlıklarımı Yürekten gönül gözüyle bağlandım Aşka da sana da ihanet etmedim Benim serzenişlerim mevsimlik aşklara Sen üstüne alınma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üstüne Alınma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üstüne Alınma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk git demeyi ve gitmeyi göze aldığın zaman kutsallaşır.
Çünkü, göz yumdukça küçülmektense, git diyerek veya giderek daha evladır bence. Acı içinden daha büyük bir acı doğsa da kalbin dayanma gücü o kadar yüksek ki, bu yüzden için de barınır yaradanına olan büyük aşkı.
Aşk git demeyi ve gitmeyi göze aldığın zaman kutsallaşır.
Çünkü, göz yumdukça küçülmektense, git diyerek veya giderek daha evladır bence. Acı içinden daha büyük bir acı doğsa da kalbin dayanma gücü o kadar yüksek ki, bu yüzden için de barınır yaradanına olan büyük aşkı.
Yüreğin var olsun can abim.
Tebrik ve saygımla.