Sen bilir misin? Sessizlik de en az çığlıklar kadar ne çok şey anlatır. Biri avazı çıktığınca haykırır düşüncelerini, Biri susarak içinde biriktirir haykıramadığı kelimelerini... Sessiz çığlıkların yankılanıyor Ruhumun sağır kulaklarında Peki sen, sen de duyabiliyor musun?
Bir giz gibiyim sende göremiyorsun varlığımı Sessiz çığlıkların tırmalıyor kulağımı Sessiz çığlıklarından kaçamaklarından yoruldu yüreğim Suskunluğunu boz çık karşıma avazın çıktığınca haykır Uzat ellerini, özledim de ağlamazsam namerdim…
/Şimdi olacaktın yanımda yatacaktın dizlerime/ Ellerim karışacaktı saçlarına Bu kadar hüzünlü olmaz, Yağmurla dolmazdı gözlerim. Dilimden dökülen her kelimenin içinde adın Konuşmak istemezken, Dilimde susmak bilmeyen sessiz çığlığımsın!
/Şimdi sen duracaktın karşımda Bakacaktım gözlerine, dalacaktım rüyalara/ Ama yoksun! Ellerini tutamıyorum Bakamıyorum gözlerine Ayaklarımı yerden kesen yüreğin de yok Aniden bir rüzgâr dokundu kulaklarıma Dinledim sessizce Kim bilir ben aklından bile geçmezken Dilimde susmak bilmeyen sessiz çığlığımsın!
Gönülden sevdin mi hiç? Sevmek bu olsa gerek Aynı gök kubbenin altına başka bir şehirde Seni düşünüyorum şimdi, kelimeler takılıyor boğazıma Yüreğimden sessiz çığlıklar kopuyor Her şeye bir sözüm var da Söyleyecek bir söz bulamıyorum sensizliğe Ve dilim lal sessiz kalıyorum…
Şimdilik sadece kendime sözüm geçiyor susuyorum Dinlemiyor söz geçmiyor yüreğime Bir gün elbet göz göze geleceğiz İşte o zaman öğreneceğiz gerçekleri Şimdilik adın dilimden düşmeyen Dilimde susmak bilmeyen sessiz çığlığımsın!
Mustafa KARAAHMETOĞLU /Sensiz Yüreğimden Dökülenler/ Ankara, 18.04.2015
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sessiz Çığlığımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sessiz Çığlığımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.