(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kapandı kapılar,indi perdeler. Set çekildi bu mutluluğa. Bir çınar devrildi ..................çığlık çığlığa! ..
Sayın Dost
Akıcı bir şiir ve betimleme hoştu. Ki çınar en sağlam ağaçtır o çığlık attıysa söylenecek söz yok. Hoş bir şiir okudum kaleminizden tebriklerimle Saygılarla.
Acı ve tatlı anılarla dolu paylaşılmış yıllar, Umuda bir kapı olup açılmış sonsuzluklar, Ortak özlemler doğmuş bu birliktelikten İsimleri yarınlar olan. Küçük dilimlere bölünmüş mutluluklar Sevdalardan geride kalan.. Unutulan yıllarla sevgiler mi bilemiyorum, Öylesine yorgun ki yüreğim Artık gitme kal diyemiyorum. Devrilen yıllar mı, Sonsuzluk yemini edilen sevdalar mı, Yoksa dalları kesilmiş Beni andıran çınarlar mı.. Yine gece, ........yine yıldızlar... Kader mi demeli bu yalnızlık, Bu ürküten ıssızlık, Hep bitmesini istediğim bu kırgınlık, Umuda uzanan yollarda. Yüreğimde kopan fırtınalarda, Paylaşılmamış öfkeli akşamlarda.. Bir çınar devrildi Yılların ötesinden. Kapandı kapılar,indi perdeler. Set çekildi bu mutluluğa. Bir çınar devrildi ..................çığlık çığlığa! ..
gönlüne saglik... sevgiler ...