Farkında mısın bilmiyorum Konuşacak hiçbir ortak noktamız Paylaşacak hiçbir hatıramız yok Kalmamış iki lafın belini kıracak hiçbir şey Ben içimden gelen ses ile avaz avaz çığlıklarımla Tüm gücümle sana sesleniyorum Aldım hayalini karşına konuşuyorum seninle…
Bugün günlerden pazar kepenkleri indirip yüreğimi kapattım Tüm kırgınlıklarımı dargınlıklarımı tozlu raflara kaldırdım. Sana olan saygımı sevgimi aldım ayalarıma Onlarla konuşup onlara sığınıyorum…
Hani kelimelerim şen şakrak Ucu açık uzun uzun sevgi dolu cümleler kurardım Şimdi o cümleler yok, kelimelerim de buruk Olumsuz şeyler düşünmek istemiyorum Gelmeme ihtimaline karşılık ben yinede Geleceğine sığınarak yollara bakıyorum Umutla, hasretle…
Bugün günlerden pazar kepenkleri indirip yüreğimi kapattım Acılara özlemlere! Gönlümü hoş tutmak istiyorum Elimde telefon son mesajlarına bakıyorum Yeniden cümle kurmaya çalışıyorum Buruk kelimeleri yan yana getirerek Hala bende olduğunu anlatmak istiyorum… İnan bende olan seni hiç kırmadım Hala ilk günkü gibisin yerini değiştirmedim Hep korudum kolladım ve bende o eski sen olarak hep kalacaksın…
Bir de madalyonun öteki yüzü var Yüreğindeki benin nasıl olduğunu, Eskisi gibi gülüp gülmediğini merak ediyorum Umursamıyorum artık beni nasıl iğneleyeceğini Gözlerim yollarda geleceğin an’ı beklerim İtiraf ettiler onlarda ki hüzün bile özlemiş seni
Hadi durma! Daha fazla bekletme gel artık Sen yeter ki gel kendimi unutup sana kucak açacağım Söz susturacağım içimdeki isyanı, Mutluluktan ağlayacağım bu defa, Sarhoş olmuşum gibi dokunacağım Sarılacağım sana Ama gelmiyorsun! Kim bilir belki de gelmeye hiç niyetin olmadığını anladığımda İki gözüm iki çeşme ağlıyorum…
Birlikte dinlediğimiz şarkıların ne kadar anlamlı olduğunu düşünürdük Şimdi sen yoksun ya sensiz dinlediğim her şarkı Yok olan umutlarımı ve sana olan sevgimi anlatıyor Meğer sevdiğim ne çok ortak şarkımız varmış, Gidişinle çok iyi anladım Çünkü Dinlediğim her şarkıda sen varsın… Baktığım her yerde, Gördüğüm insanlarda, Uçsuz bucaksız denizlerde Sonsuz havada Karanlık gecelerimde, Uyuyamadığım firari uykularımda… Her şeyde sen varsın! Sahi aynı anda her yerde nasıl olabiliyorsun Elinde sihirli değnek mi var? Peki, ben neden yalnızım bende de değilsin? Neden bende değilsin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neden Bende Değilsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neden Bende Değilsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım usta kalemi