Bir sancı doğar, her gün batımı ayaz karanlıkta. Dar gelir kundağı, tırmalar her zerremi. Baktırmaz aynaya, set çeker yaşlar; Sürükler ruhumu katıp önüne. Acıyı fark edip feryat ettim de Yediğim hançeri görmedim bugün.
Gözlerim değdiğinde ilk kez gözlerine, Hayret oklarıyla delik deşikti ruhum. Dört adet göz görmüştü karşımda gözlerim. İkinci suratı görmezden gelen yüreğim, Yürek çekimiyle konmuştu yüreğine. Bu kaçıncı çalınışıydı kalbimin bilsen… Tin alevlerine kandım hep ben.
Sıcacık ruhumu bırakmıştın ya buzdağlarına, Elin yapışmış meğer o an buz damlalarına. Çözül hadi çözülebilirsen… Güneşin çıkması buralarda uzun sürer, Bu soğuk beni de seni de yer.
Bildiğini sanırdı her şeyi beynim; Aşka açtı gönlüm ve güneşe kapalıydı gözüm. Hızır geldi sandım her defa, Sarıldı ruhum bin bir umutla. Masum suratıyla süzmüş meğerse beni, İbret olarak sakladım o utangaç maskeyi. Bilirdim bilmesine de; Bilmemeyi seçtim gönlümde.
Baktı yüreğime iyiden iyiye; Kimse yoktu, balıklama dalıp girdi. Adına da “Tanrı misafiri” dedi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arkadaş Âhına Şiir - 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arkadaş Âhına Şiir - 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel şiirler yazdığınız için sizi şanslı hissediyorum.
Beğendim...
....................................... Saygı ve Selamlar...