Görürüz ya çok zaman gök kubbe altında; Görünüşü toy, ruhu iki büklüm bir adam Ya da cildi kırışmış, şuh kahkahalı bir kadın. Anladım ben… Doğum günü ölçü değil büyümek için, Her yıl, aynı gün yük etmeyin yaşı insana. Her bir darbe, her mutlu olay yaşandıkça Eklenmeli beşerin yaş hanesine.
Odundan yapılır ya bir tutam kâğıt; Odun sağlam, kâğıt çürük… Hiç bağ olur mu iki avuç arasında? Çektikçe herkes kendi yönüne Yırtılıverir… Saman çöpleri üzerine kurulursa sırça saray Yıkılıverir…
Görünmez gözlere, saklar kendini yürek bağı. Kopmaz, koparmaya çabalasa da avuçlar. Yıkılmaz, bir çift yürek üstüne kurulmuş saraylar…
“Kadının düşmanı kadın” derler ya; İnanmazdım… Kâğıda konan mühürle bağlanmışsa kadın, Yeni bir ihanete bulaşmaz mı sandın? İhanete alışan sana gelmişse Bir yürek darbesiyle gitmez mi sandın?
Acırdım hep insanoğluna, Kıyamazdım laf dokundurmaya. Seni O’nun yüreğinde yakaladım ya; Ah etmeye kıyamasam da Vuslat penceren bensiz açılmaya…
Demiştim ki sana; usul usul sokulma, Girip de kanıma zehrini salma. Ne istedin yaralı bir goncadan? Bilmedin değil mi? Alev almış gülü yolunca Kalan dikenleri elbet batardı sana. Yolduğun her gülün avazı Saplanmaz mı şimdi yüreğine?
Yeniden tövbeler ettir bana, Acıyan yaralarımı kazı tırnaklarınla. Beni bu yangınla bıraktın ya… Yüzün benden başkasında gülemez olsun!
Hani bende tatmıştın aşka dair en güzelleri? Mum ışığındaki o eşsiz dans ne idi? İkimizde yaşamıştık oysa öncekileri; Benzemezdi hani bu duygu hiçbirine? O buseler, bakışmalar ciğeri delmişti de Öncekilerin tamamını silmişti hani? Ben bilmem; senin dediklerindi! Yalandan küpler şarap yapmaz ki…
Gönlünde o varsa neden kapımı çaldın? Yüreğin doluyken yaklaşmasaydın. Çünkü bende huzurun tadını aldın.
Yalvarırım sana Allah’ım! Eşleri sadece kâğıttaki mühürle bağlama. Önce sevgiyle yıkansın yürekler, birbirine aksın; Sonra yuvalar bozulmasın.
Verdiğim huzura karşı, ettiğin ihanet acısını, Başka bir yüreğe aktığımda hissedeceksin. Ne kaybettiğini işte o zaman anlayacaksın…
Kaderin öyle bir cilvesi var ki; Biri buluverir, senin de elindekini alıverir!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arkadaş Âhına Şiir - 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arkadaş Âhına Şiir - 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika şiirleriniz için teşekkürler...
Beğendim...
....................................... Saygı ve Selamlar...