(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam, çok hoş, çok güzeldi, hüzünlerle karışık büyük keyif aldım. Bu güzel eseri ve onun sahibi sevgili ustamı kutluyorum, tebrikler... Emeğinize, yüreğinize sağlık, esen kalın…
Evimizi penceresinden baktığımızda yırtık ayakkabılı bir çocuğun karla üstünü temizlemesi ve ayakları çıplak çocukların, üstlerinde bir yelek bile olmadan kış soğuğuna dayanmalarını. bu çocuklar doğduklarında büyüyen çocuklar.
aslında bakmayın çok yaşlıyım sadece geride bir tek küçük gözlerim kaldı onlar hala çocuk...! ve hep çocuk kalırlar umarım yorum yapamayacağım kadar etkilendiğim bir eser yorumu yüreğimde saklı kaldı... sevgiler saygılar yürekten kutluyorum.
Her yanı şakır şakır kanayan çağın kabuksuz yarasıdır bu… Acı veren sancıyla ölü çocuklar doğuyor bu topraklarda… Bir çocuğun gözlerinde ölür hayat bir çocuk yaşamın tam orta yerinde... Uçurtmalarıyla birlikte...
Çocukların gözbebeklerindeki yaraların iyileşmesi umuttur yüreğimde...
Değerli kalem... Mıh gibi çakıldı yüreğime bu şiir.
aslında uzatmak götürmek isterdim şiiri..ki genelde uzun yazıyorum ama gerçek hayatları gibi olsun dedim..kısa ve hüzünlü..yüreğine merhaba çok tşk ederim
SELAMLAR
YÜREĞİN DAİM VAR OLSUN