ŞÂD OLMAK İÇİNŞiirin hikayesini görmek için tıklayın ŞÂD: TRABZON ŞAİRLER DERNEĞİ’NİN KISA ADI.
KURULUŞ TÂRİHİ:13.12.2007 Perşembe.TRABZON. Gönülden gayret ile dernek kurmak; “Hâk” için, Tek el asla yetmiyor, çadır- ev; artmak için, Gemi pek büyük amma, güçlü rüzgârlar gerek, Pak yelkenler şişmeli, Şair;“ŞAD OLMAK” İÇİN. Kadir Yeter. TRABZON. |
Evet; çok dernek başkanlıklarında bulundum; Fakültemde, Trabzon kültür derneğinde v.s.
Ve her zaman işler başkana ve bir buçuk gönüllüye kalır.
Onun için dert etme. Ne mıtlu sana ki, Trabzon'da büyük bir eksikliği doldurdun.
Ekrem gardaşın sitemini de okudum.
Diyeceğim şu; şiir toplum içindir bu bakımdan hak veriyorum ama bir nüans farkı kaçırılıyor.
İnsanın yaratılışı gereği doğa, sıla özlemi, gurbet kahrı, sevdalar da toplumu teşkil eden bireylerin duygularıdır. Yani bu tarz şiirler de toplum içindir.
Diyebilir miyiz ki Karacaoğlan şair değildir;
Karacaoğlanın da denilen manada toplumsal şiirleri çok azdır.
Kısaca her şairin bir tarzı vardır. Ben Ekrem gardaşın şiirlerini her zaman beğenerek okurum. Bazan yorum atarım, bazan atmam. yorum atmamam şiirinin değerine halel getirmez.
Ben de fazla yorum alamıyorum sitelere ender girebildiğim için. Bir örnek; 17 gün önce sayfama eklediğim ve BEYAZ KURDELA ALAN ZALİMİN KIZI ŞİİRİM 7 YORUM ALMIŞ, OKUNMA 46
Asıl önemli olan yorumun azlığından çok, yorumun içeriği bence.
Şiirlere yorum atılma olayı sanal alemde tanıdıkların çokluğu ile orantılı olduğunu onutmamalı.
Okunsa güzel tabii ki de bunu dert etmemeli bence. Şiir gibi şiir her zaman değerdir.
Tebrikler, sevgiler can gardaşım.