Son pişmanlık faydasız geçen uzun yıllara, Su serpmeyi bilmezsen sönmez yanar bir ömür, Sineye dokundukça diken dolar yollara, Yürüdükçe saplanır geçmez kanar bir ömür.
Bitmeyen ızdırapla yürek fena zorlanır, Hangi kapıyı çalsa geri döner horlanır, Sol yanın acısına beden nasıl katlanır, Merhem tutmaz yaraya bandaj sarar bir ömür.
Ne feryada teselli nede vardır çözümü, Ak düşen saçlarından hep kaçırır gözünü, Yıllara inadına hiç söndürmez közünü, Yandıkça kıvılcımda huzur arar bir ömür.
Yalnızlık dosttur artık gölge gibi yanında, Dermansız dertleriyle hesaplaşır anında, Dönüşü olmayan yol tak etmiştir canında, Sadece etrafına işe yarar bir ömür.
Gülmeyi unutan yüz ağlamaya alışır, Aktıkça gözyaşları hüzünlere karışır, Yenilip kaderine dostu gibi barışır, Verilmiştir eline sahte karar bir ömür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
<<<
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
<<< şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum kalemini
Yüreğine sağlık
_____________________________________Saygılar selamlar