Aynanın karşısına geçip yüzleştin mi hiç? Bu sevdaya emek verdin mi? Bir ayrılık şarkısı dinlemekle “İş işten geçmeden Katilim olmadan git” diyorsun Ben hangi aşkın katili oldum ki Benden uzak duruyorsun? Sen gel dedin de gelmedim mi ey yar?
Hatıraları aldım karşıma hep senden bahsettik Adın şarkıların nakaratları gibi dolandı dilimize Kulakların çınlamadı mı hiç? Sonra anılar düştü tek tek tozlu raflardan masamıza An geldi gülümsedik an geldi hüzünlendik Ama en çok da üzüldük Düşündük hatıralarla birlikte Bulamadık hangi aşkın katili oldum “Git iş işten geçmeden, çok geç olmadan vakit” demeni anlamadım Sen gel dedin de gelmedim mi ey yar?
Her ayrılık şarkısı dinlediğinde Bu aşkın hakkı mıydı böyle arkanı dönüp gitmek Yoksa bu sevdanın hakkı mı değildin sen? Benim hakkım değil miydi ceylan gözlerine sevdalanmak? “Her darbene tahammül edecektir bedenim” Sen gel dedin de gelmedim mi ey yar?
Farkında değildin belki benim büyük sevgimin Adını her andığımda, Sana benzeyen rengârenk çiçekler gördüğümde Gözlerimden yaşlar süzülür yanaklarıma Boğazımın orta yerine kelimelerim düğümlenir Dilim lal olur avaz avaz çığlıklarım duyulmaz Hatıralar seni anlatırken ağrıma gider Seni onlardan dinlemek Bana söyleyecek bir çift sözün yok mu? “Korkulu düşlerimi yorumdan kaçıyorum” Gel dedin de gelmedim mi ey yar?
Bir an dalıyorum uzaklara Yaşadıklarımızı düşünüyorum. Hatıraların yanında anılarımız aklıma geliyor Yüzümde garip bir tebessüm! Gözlerim dolu dolu Hafifçe esen meltem ten kokunu getirince Burnumun direği sızlıyor Düşünüyorum, aza koyarım almaz, çoğa koyarım dolmaz Neden başaramadık? Çıkar yol bulamıyorum Nasıl görmezden gelip elinin tersiyle iter böyle büyük sevgiyi insan Sadece “Günahıma girmeden, katilim olmadan git!” diyorsun Sen gel dedin de gelmedim mi ey yar?
Tıkamışsın sen kulaklarını hiç duymadın beni Artık içten içe helalleşiyorum seninle Kâfir değilim ama kul hakkı ile huzura çıkmak istemem Mizanları kurup kapatacağım hesabımı, Borçlu kalmayalım birbirimize Hem fani hem de baki dünya için eşit olalım Kendimi affetmesem de seni affettim Sen bu büyük sevdayı hep görmezden geldin “Ne vedaya gerek var, ne de mektuba hacet“ Sen gel dedin de gelmedim mi ey yar?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel Dedinde Gelmedim Mi Yar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel Dedinde Gelmedim Mi Yar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hüzünlü ve mutlu şiirleri sever şairler dilerim hüzünler ve vedalar sadece şiirde kalır sevgilerse cıhanı sarar mutluluklar ömürlük olur saylarımla abim...