(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZLİMİN DAĞLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZLİMİN DAĞLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
On yılımın geçtiği Aydın Söke de hissettim kendimi.Komşu ilimizdi Denizli.Bu anlamda etkilendim hocam. Değere layık şiirinişzi kutlarım saygılarımla...
"Komşu komşunun külüne muhtaç" derlerdi eskiler. Komşuyken belki gelip gezememişsinizdir Denizli'nin dağlarında. Bir nebze olsun özlem gidermenize ve eskileri yâd etmenize vesîle olabildikse ne mutlu. Kalbî selâmlarımı iletiyorum.
Babadağ baba gibi Gözetiyor garibi Dokumanın muhibi Hoşnûd eder sağları.
Mustafa hocam tebrikler şiirin tamamı çok güzel bir güzelleme ama bu dörtlüğü özellikle aldım baba daglarının bende farklı bir yeri var çok güzel günlerim geçti orda unutulmazdı kutladım yüregini kalemini selam ve dualarla sayğılar
Ve al sana Bir denizli dağları Destanı.Ellerine sağlık Denizlili Kardeşim. Babadağı'nda var bir yılan...Romanıonı da okuduk.Aklında bulunsun. Selamlarımla..
kent milliyetçisi bir gözlemle Denizli ve ilçelerini resmetmiş müstesna bir güzelleme okudum mümtaz kaleminizden. iyi bildiğim bir şehirdi,sık sık Karahayıt'a gidiş gelişlerimizde görüyordum ama böyle şiirsel değildi gözlemlerim... kutluyorum, selam ve saygılar sunuyorum...
memleket sevdası
ne güzel..