Okuduğunuz şiir 28.2.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
SANA RUHSAT VERENİN VAR
İkazını yapar eren Uyar ona kıymet veren Hece hece fikrin seren Erenlerden yârenin var.
Geri atma pîr sözünü İki etme bir sözünü Anlamazsan sır sözünü Derinlerden erenin var.
Adı bazen ilham olur Sözler ondan mülhem olur Derdi savar, melhem olur Te’dib eden, derenin var.
Bilinmezler gelir başa Yazın döner ansız kışa Gâhi kalka gâhi düşe Belâya set gerenin var.
Sanmayasın sen başardın Kendin açtın sen yeşerdin Tutmasa Hakk, sen düşerdin Sana ruhsat verenin var.
Muhacir gel nasihat tut Aklı uyar, nefsi uyut Sabrı büyüt, öfkeyi yut Yere ansız girenin var.
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 28.02.2015 – 08:23 – DENİZLİ.
Ziyaretçi ve okunma sayısını artırmasından dolayı "Günün Şiiri" seçimini yararlı buluyorum. Bu vesîleyle seçki kuruluna kalbî teşekkürlerimi iletiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA RUHSAT VERENİN VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA RUHSAT VERENİN VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam nasılsınız hocam. Uzun zamandır hiç online olmuyorsunuz. Sizi merak ediyorum... Bu arada bu şiirinizin bir kaç tane çıktısını aldım. Birini hatıra olarak saklayacağım. Diğerlerini de ağır felsefe bir şeyler öğrenmek ve duymak isteyen meslektaşlarıma hediye edeceğim.
Hocam sizi çokça alkışlıyorum. Çok güzel bir şiir. Günün şiiri de seçilmiş zaten. Doğrusu ben zaten sizin her şiirinizi kendi adıma günün şiiri diye okuyorum. En güzel şiirler sizlerin olsun, iyi geceler dilerim...
Sanmayasın sen başardın Kendin açtın sen yeşerdin Tutmasa Hakk, sen düşerdin Sana ruhsat verenin var.
Çok anlamlı güzel güzel nasihatler yüreğinize usta kaleminize sağlık değerli dost yürek tebrik ediyor başarılarınızın devamını kalben diliyorım saygımla.
Ustaca örülmüş mısralar akıl ötesi kurgu ile bezenmiş muhteva ben bu şiire tam puanım ile birlikte en kalbi tebriklerimi yolluyorum alkışlarım dost kaleme
Birlik ve dirlik adına âkil insanlara, tefekküre ve sühûlete her zamankinden daha çok ihtiyacımız var bu sıralar. İnşallah niyet hayr, istikamet, hayr, istikbâl hayr olsun...
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile..