Rüzgârlar geçti dokundu saçlarıma Öpmeden yanağımdan Günün gözü dönmüş, sonrası öğle vaktinin Bir kuş havalanmış kanadı gümüş Bursa’da büyülü bir konağın Akşam renkli ağacına konmuş Ötüşünde ah’lar.
İçinden çıkamayacağını bilmeden Zarif bir böcek örmüş aşka koza Kelebek olup uçmakken hayali İpekten kaftan olmuş hangi gelinlik kıza Muradiye’de kimler ermiş muradına Kim çıkmış kimin kerevetine?
II
Bir konak, eski mi eski Sitem içinde geçmişi tüketen zamana Sıvası dökülmüş tarumar çatısı Bir zamanlar şatafatlı günler yaşamış Görkemli duruşundan belli
İçinde iki fincan kahve kiminle içilmiş Kim bakmış kimin falına?
III
Ahların vaha dönüştüğü bir güz sonrası Ah, dedi kuş! Alnına konsam Çatısında yaşasam Geceleri kapanıp içine Her yeni güne açan perdelerini Gövdesinde sımsıkı sarılı şu sarmaşık ben olsam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Güz Sonrası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Güz Sonrası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçinden çıkamayacağını bilmeden Zarif bir böcek örmüş aşka koza Kelebek olup uçmakken hayali İpekten kaftan olmuş hangi gelinlik kıza Muradiye’de kimler ermiş muradına Kim çıkmış kimin kerevetine?
Kim bilir kaç sevda çiçeği solmuş kuytularda... Özlemle, ağlamış kaç gecelerce. Dudağında kalakalmış aşkının ilk hecesi! Ah sevdâ, ne yaman şeysin! Gönlünüze sağlık sevgili şairem. Harikasınız!
Ben de sizin sayfanızı yeni tanıdım bu da defterde fazla aktif olmadığım kaynaklanıyor.Sayfamı ziyaretiniz harika bir kalemle yollarımız şiirde birleştirdi teşekkürler zarif ziyaretinize harika şiir okutturan mahir kaleminize.
İçerisinde düş kırıklıkları ve sitem barındıran anlamlı dizelerdi. Bir ipek böceği titizliğinde örülmüştü mısra mısra. Kutlarım değerli şairemi. Saygı ve selamlarımla...
saygı ve selam olsun.dua ile ...