(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşka gidişin yol guxergahindakilerin anlatıldığı duyguların ağırlığında muhteşem bir şiirdi. Tebrik ediyor kutluyorum gönülden. Saygı ve de selamlarımı yolluyorum. .
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
Kalbin güzelliği incecik Narin bir kelebek gibi kanatlanmış Mısra mısra, konmuş beyaz sayfalara.. 'Beyaz Papatyalar' bırakıyorum bende usulca Sevgi ile.. Mutlu yıllar dilerim ...
beren yılmaz tarafından 12/30/2015 9:22:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yürüyorum yol incecik, sayfa sayfa şiirler okuyorum,bir kalemin mısralarının içinden geciyorum ve güzel bir aleme yol alıyorum. İncelikler içimdeki buğulu duygularımı silip pırıltılı duygu yüklüyor. Edebiyat sen ne güzelsin öğretmenimizin kaleminin izleri ne güzel...Tebriğimle...
Güzellikler toplanmış, duygular harman olmuş... Güzel insanın güzel şiir yazan görüşlerini kutlarım. Beğendim. .................... Saygı ve Selamlarımla...
Bizde hep beraber yürüyoruz işte, bu uzun incecik yolda Kutluyorum yüreğini ve yazan kalemi Gönlün abat olsun ve de huzurla dolsun Dualarım ile.Zira"""duasız üşür yürekler"""
Seninle bir yağmur başlıyor iplik iplik, Bir güzellik doğuyor yüreğime şiirden. Martılar konuyor omuzlarıma, Gözlerin İstanbul oluyor birden... Yavuz Bülent Bakiler
duyguların ağırlığında muhteşem bir şiirdi.
Tebrik ediyor kutluyorum gönülden.
Saygı ve de selamlarımı yolluyorum.
.