Yeryüzünde yaşayan insanlar teker teker, Mutlu olamıyorsa ben yazamam efendim. İhtiyaç duyduğunda, tuzun tadında şeker, Eller bulamıyorsa ben yazamam efendim.
Hep sevgi yollarında bir ize basa basa, Yanyana ilerlersek ne gam kalır, ne tasa, Huzur ve afiyetle dolsam da tıkabasa, Eller dolamıyorsa ben yazamam efendim.
Beraber yürüyelim barış yoluna girip, Ömür ne ki! bitmeden insan vasfına erip, Herkes eşit hak alsa, esirgenmeden verip, Eller alamıyorsa ben yazamam efendim.
Kadrimiz yüce bizim, yaradan hatırında, Hep “insan” denmiyor mu kitabın satırında, Benim kaldığım kadar mutluluk çadırında, Eller kalamıyorsa ben yazamam efendim.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN YAZAMAM EFENDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN YAZAMAM EFENDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelimeyle mükemmeldi usta severek okudum, eyvallah Kutluyorum kalemini Yüreğin var olsun _____________________________________________Saygılar selamlar
Beraber yürüyelim barış yoluna girip, Ömür ne ki! bitmeden insan vasfına girip, Herkes eşit hak alsa, esirgenmeden verip, Eller alamıyorsa ben yazamam efendim.
Anonim duygularla yazılmış çok güzel bir hece şiiri.