(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlamak İstiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlamak İstiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neye el uzattıysam uğradı hep nazara Yolda yürürken bile uğrattılar kazara Satılık köle gibi götürdüler pazara Başımı omza koyup ağlamak istiyorum.
Kader kadın erkek ayrımı yapmıyor demek ki değerli kardeşim :( temennim ağlamamandır ama ağlamak istiyorsa da ağla çünkü en güzel merhem bazen gözyaşları oluyor :( şiirler de kalsın hüzünler dileğimle tebrik ediyorum usta kalemini yürek sesini başarıların daim olsun selam dualarımla.
Doldukça dar geliyor sığmaz oldum kabıma Tüm bentleri aşarak çağlamak istiyorum Olumsuz yaşantımı yazdım ya kitabıma Başımı omza koyup ağlamak istiyorum.
Şiire güzel olduğu kadar bir o kadar da sitemi yansıtmış kaleme Olumsuz yaşantımı yazdım ya kitabıma demen gayet vurgulu olmuş Hayat zaten bizim kitabımız...
Bazen ağlamayı da özlüyor insan. Ama çcukça ve en içlisinden. Zira çocuksu ağlamaların tadı teselli için başa dokunan elin sıcaklığından gelir. Yürekten kutluyorum üstadım...
Saygideger ustadim cok. Guzel eser kaleminizi yureginizi kutlarim . Aglamak istemeyin diyecegim olmayacak bazen iyice bir agkamaj rahatlatiyor olsda Allah hepimizi mutlu etsin saygilar
Usta şair.., Söylenecek en güzel temennilerimi., Sana ve şiirine armağan ediyorum. Gönülden kutluyor, kaleminin daim olmasını diliyorum.. __________ Selamlar şair kardeşim..
Uyumuyla, ahengiyle ve kök kafiyeleriyle muhteşem bir şiir okudum. Değerli üstadımın edip kalemini can-ı gönülden Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla. Nice uğur böcekli güzel şiirlere...
Neye el uzattıysam uğradı hep nazara
Yolda yürürken bile uğrattılar kazara
Satılık köle gibi götürdüler pazara
Başımı omza koyup ağlamak istiyorum.
Kader kadın erkek ayrımı yapmıyor demek ki değerli kardeşim :( temennim ağlamamandır ama ağlamak istiyorsa da ağla çünkü en güzel merhem bazen gözyaşları oluyor :( şiirler de kalsın hüzünler dileğimle tebrik ediyorum usta kalemini yürek sesini başarıların daim olsun selam dualarımla.