sen hiç gitmemiş olsaydın ben de seni ömrüm gibi yaşardım...
keşke kıymet nedir bilseydin sınır tanımadan sevebilseydin keşke engel koymasaydın yüreğine acıtmasaydın bu kadar...
hep yanıldım daha doğrusu yanılttın ben incinirken anlayamadın sustum, sabrettim, bekledim... hep biraz daha yandım yandıkça kahroldum yine de sustum bilemedin suskunluğumu...
söyler misin? ben aşka ömrümü adadım da ne oldu savurdun üzerime küllerini, yine kayboldun...
ve... sevgi denilen şey; bu kadar ucuz ve onursuz muydu? ya da onurumuz kadar mıydı büyüklüğü o büyüklük ansızın bir vedaya sığabilicek kadar küçük müydü? yaşanılan sevdalar bir gün çekip gitmekse bunu fazlasıyla başardın helal olsun !
bir zamanlar ’’canımdan ötesin’’ diyen o diller şimdi nerede... hani terketmek yoktu hani severken sevdiğimizi üzmezdik ve bu kadar da basit değildi yok sayıp gitmeler...
hem de öyle bir gittin ki ardına bile bakmadan sende vurdun ya giderken / canın sağ olsun
ki; hiçbir sebeb yok zannederken yönünü şaşıran deli poyrazlar gibi estin, önce savurdun sonra da gittin... hani nerede o masum sevgin ve nerede ellerin sen de yüreğimi söktün ya aşk olsun !!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Olsun !! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Olsun !! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ki; hiçbir sebeb yok zannederken yönünü şaşıran deli poyrazlar gibi estin, önce savurdun sonra da gittin... hani nerede o masum sevgin ve nerede ellerin sen de yüreğimi söktün ya aşk olsun !!
:((
geriye kalan sökükleri dikmek ne zor değil mi? sorgulamıyorum artık!ben diri diri ölüm zor iş vesselam...
bir zamanlar ’’canımdan ötesin’’ diyen o diller şimdi nerede... hani terketmek yoktu hani severken sevdiğimizi üzmezdik ve bu kadar da basit değildi yok sayıp gitmeler...
yoksa sevgin mi bitti !.............................................tebrikler üstat
değerli kalem polat can ve değerli üstadım mehmet nalbant beyii bize armağan ettikleri bu güzel dizeler ve ses için çok teşekkür ediyorum ve canı yürekten kutluyorum kalemler ve sesler susmasın...
Aşk olsun derken bu kadar yanar mı yürek...bir geçmişin özeti nasıl yakmış bembeyaz bir kağıdı...terk edenleri düşünmeyeceksin Polat kardeş...bu arada şiirin normal bu kez :))... tamamı burda ve yorum çok güzel...Mehmet abiyi ayrıca tebrik ederim...
Beğendim.
Kutlarım.
..................................... Saygı ve Selamlar...