eski sokağından geçiyorum yalnızlığımın titreyen ellerimle açıyorum hayatımın sana bakan penceresindeki evin demirden kapısını…
karanfil kokuşlu bir çiy düşüyor saçlarımdan sineme geceden kalmış sanki serinliği hangi mevsimin kapısını çalsam kapanır şimdi yüzüme gönlüm hep kayıp bir mevsim derinliği…
en çok maviyağmurlarda ıslanmayı sevdik biz seninle kimse görmezdi seviştiğimizi kelimelerin içinde caddeler taze toprak kokardı anaç kadın güzelliğinde kimse bilmezdi ağladığını sessiz harflerimizin ayrı ayrı dillerde…
çiçekçi kadınlar polen taşırdı bir semtten bir semte mendilleri uçuşurdu dilencilerin camiler boyu kimse duymazdı çocukça gülüşlerimizi saklanırken hecelerin içinde…
sen benim en eksik kaldığım en suskun yanım ömrüm boyunca tamamlayamayacağım bir şiirsin belki de…
ve şimdi biraz mağrur biraz çaresiz ayrılmalıyım bu sokaktan hayatımın sana bakan penceresindeki evin demirden kapısını kapatırken sonsuzluğa ellerim değil bu kez yüreğim olsa da kuş gibi titreyen gitmeliyim kal demediğin için sevdiğim en eksik ve en suskun yanımla bakmadan ardıma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönlüm Hep Kayıp Bir Mevsim Derinliği... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönlüm Hep Kayıp Bir Mevsim Derinliği... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen benim en eksik kaldığım en suskun yanım ömrüm boyunca tamamlayamayacağım bir şiirsin belki de…
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
"sen benim en eksik kaldığım en suskun yanım ömrüm boyunca tamamlayamayacağım bir şiirsin belki de…
ve şimdi biraz mağrur biraz çaresiz ayrılmalıyım bu sokaktan hayatımın sana bakan penceresindeki evin demirden kapısını kapatırken sonsuzluğa ellerim değil bu kez yüreğim olsa da kuş gibi titreyen gitmeliyim kal demediğin için sevdiğim en eksik ve en suskun yanımla bakmadan ardıma…
Sev_tap
Harika bir şiir, nefis; okuma da süper...Sensin sanırım tebrikler canım çok kutluyor, muhabbetle öpüyorum sevgilerimle...
di'li geçmiş zamana bir nokta üflenir gibi taptaze demir sürgüsünü çekip gül bahçeyi terkeder mi sabahında bilinmez yine ki sabahlar bunun içindir doğmasa da güneşi güne
bugün tesadüfen okuduğum ama okuduktan sonra pişman olmadığım ender güzellikteki şiirlerden bitanesi yazdıran yüreğe ve yazan kaleme nazar değmesin en kalbi tebriklerimle
karanfil kokuşlu bir çiy düşüyor saçlarımdan sineme geceden kalmış sanki serinliği hangi mevsimin kapısını çalsam kapanır şimdi yüzüme gönlüm hep kayıp bir mevsim derinliği… ...
sen benim en eksik kaldığım
en suskun yanım
ömrüm boyunca tamamlayamayacağım
bir şiirsin belki de…
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.