Sözün bittiği yerdeyim K(y)anıyorum ellerim, kollarım kesik Onun hayalleri vardı, birde sevdiği Gelinlik giyecekti, kefene sarıldı Toprağın kollarında gencecik bir fidan ÖZGECAN Hava soğuk, dışarısı ayaz üşüyordur narin bedeni Onun kendini saracak elleri ve kolları yok Buz kesmiştir bedeni.! Kahpe dünyanın adaleti batsın Ölümü hakketmedi ki yavrucağım.
Oyy! Ahu gözlüm, cennetgülüşlüm Her acı içinde göverir Gün olur her yara kapanmaya yüz tutar Herkes unuttur ama anan unutmaz.! Ölüyorum desem yalan değil, içim mahşer Boğazım düğüm düğüm Bu günde ağladım, sövdüm, kızdım Ne fayda İnsanlığımdan utandım.!
Bu nasıl bir acı ki aklım durmuş, bedenim dilim dilim.? Toparlan gidelim, yorgun yüreğim Buralarda yaşamak haram Her gün ölüm, her gün zulüm Her acıyı taşıyamaz ki insan Dağıldım içim toz, duman
Kesildi dizimin feri Gülüşüme kan Dilime ağıt düştü
Ne yaşamayı Ne de bir tek tebessümü hakketmiyor zaman.! Nerden tutarsan tut dağılıyorum Acıyor her yanım Çünkü ben anneyim Kadınım İnsanım Kah annesiyim Kah Özgecan ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilime Ağıt Düştü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilime Ağıt Düştü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.