Bir kadın sevdim Dünyamı değiştirecek bir kadını Gerçekten çok sevdim… Yüreğime seslenip ruhumu çağırdı beni çağırdı Hep beni gördü Belki korktu biraz ama… Bir o kadar da cesurdu Ben o kadını çok büyük sevdim…
Ellerini tuttum. Yüreğimin hazan dolu en ücra köşesine kadar götürdüm Orada sevecenliğimi gördü mü bilmem Ateşiyle yanıp kül olacağımı bile bile Ben o kadını çok büyük sevdim…
Gözlerinin derinliklerine baktım Çok masumdu Her şeyi gördüm, onu gördüm Çaresizliğine şahit oldum Kaybolmak isterken gözlerinde Öfkesine ayna oldum Mutsuzluğunu hissettim Ben o kadını böyle büyük sevdim…
Çocuk… Çocuk dedi bana Evet çocuk masumiyetiyle Kapısında oturmak, nöbet tutmak Gecenin bir yarısı da olsa Belki görürüm umuduyla sokağında volta atmak isterim. Ama yok! Ölümün derinliklerinde Ben o kadını işte böyle çok büyük sevdim…
//Ben seni çok büyük sevdim. Belki smokin giyemem. Bu sevgiye ölüm yakışır. Kefenim siyah olsun. Ben o kadını ölümüne sevdim…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Kadın Sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Kadın Sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuk dedi bana"
Tebriklerimle kutladım yürek sesini üstadım...