zamanı vicdanından yakalayıp çekiştirdim iki ucundan kirli bir yalnızlık döküldü yakasından kokuşmuş apış arasına
öncesinde dişleri döküldü öfkemizin sonra sökülür gibi çıktı dilimiz kemiğinden yumruk yumruk ağladık gözlerimizden sözlerimize doğru akarak büyüyen ve ellerimiz bendini aşan su gibi taştı taşlara ayaklarımız meydanlarda kimliğini ararken
namusumuz iki bacağından asıldı insanlığın ayıbına ve onurumuz çiğnendi kekre kokan ağızlarda öldüysek ve öldürüldüysek işkencelerin en ağırıyla bir baba , bir kardaş, bir oğul nidasında suskunluğumuzla analığımızın yüceliğine sayılsın bu adaletsizliğin timsali vebal çöplüklerinizde
oysa özge bir candır k’adın oysaların canı cehenneme! candır Özge tüm cansızlığıyla gömülürken hepimizin kahrolası göz çukurlarına
bu kaçıncı kızıl cinayeti bu toprakların ve bu kaçıncı körlüğü sağırlığı, dilsizliği dinin, imanın, devletin ve yurdum insanlarının eyvahlar olsun!
olsun ki ahdımız olsun o eyvah! her kızımızın üstünde bir çiçek boy verecek bundan böyle yediveren rengiyle çığlık çığlığa!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özge Bir Candır K'adın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özge Bir Candır K'adın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğurduklarımız öldürüyor doğurana mı suç bulayım, doğana mı, yaşamaktan vazgeçip de gidelim mi buralardan bilemedim ki... Tadı kalmadı hiçbir şeyin. Ne lanet bir şey oldu yaşamak...
Bir kadın olarak, iki kız evlat annesi olarak ve aslında bir insan olarak öylesine öfkeliyim ki.. Dünyanın en ağır suçudur bu.. Ve adalet sistemimizi yok eden, çıkmaza sürükleyen herkesin boynunadır vebali.. Dünya yaşanılası bir yer oluncaya dek ve çocuklarımın yanımda olmadığı her an yüreğim ağzımda atmaya devam edecek.. Utansın insanlık!!!
bu vahseti isleyen o.cocuklarini bir agaca baglayip tecavüz ettirec en bir sürü sapiga sonra da benzin döküp hepsini yakacan. nefret ediyorum artik geri kalmis ülkelerden.
varlığın ispatı her duygu ile oldu gibi
kötü tarafını bastırmak insani olandır..
kelimelerle tabiat ve insani gelişime dürüst yaklaşım bu..çok iyi..