Sorun değil arkadaşım, Zorlama; Anlamanı beklemiyorum beni, Yaşamayan anlasaydı, Ateş yakar mıydı? Düştüğü yeri. Bende, Ara sıra mutlu oluyorum, Senin gibi, Öyle zamanlarda, Ben bile, Anlamıyorum kendimi. Yüreğin, yüreğe, Akmadığı, Sözde sevdalarda harcadım, Gençliğimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZDE SEVDALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZDE SEVDALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevda dediğin söze sığar mı Sözde olana sevda denir mi Ateş düştüğü yeri yakar mı Cevap evetse eğer dostlar Sözde değildir asla sevdalar Söz uçar gider yalan olur ama Unutulmaz yüreğe kazınanlar
O dediğiniz “Sözde sevdalar” Kimi zaman akıldan uzaklaşırlar Ama sonradan seni pek rahat bırakmazlar Bu kez de gelip şiirlere Satır satır yüreğini ıslatırlar Ta damarlarına inecek kadar, Size hüzün taşırlar…
“Anlamanı beklemiyorum beni, Yaşamayan anlasaydı, Ateş yakar mıydı? Düştüğü yeri…”.
Ne güzel anlatıyordu her şeyi Adeta büyük bir sevdanın özeti , Ve tüm yenilgilerin geçmişi… İnsanın kendi mutluluk serveti verip sanki, Yerine dert kazandırıldığının sanal resmi Zaten insanı erkenden bitirmek, “Sözde sev daların” başlıca görevi…
Hüzün ve gerçeğin tavan yaptığı bir şiirdi !......... Kutluyorum dile getiren duygu dolu kalemin sahibini !!!...
ağaçtan düşen nasrettin hoca bana hekim değil ağaçtan düşen birini getirin demiş.. çünkü dert çekmeyen dert çekenin halınden anlamaz. yürek aşkı tatmalı acı da olsa , bu fani dünyada sevilmeyi bilemeyen, sevmeye tatmayan milyonlarca insan var. acı çeksekte bu duyguyu tek taraflı yaşasakta güzel.acılariçinde geçsede gençliğimiz,biz hatalarımız ve yaşadıklarımız ile ders almasını biliriz.. kaleminiz daim olsun..
ben anladım arkadaşım
tebrik bırakıyorum gül yüreğine birde tek bir acelye
:) sevgimlesin her daim