(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANATOLİA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANATOLİA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba şaban kardeş çok zamandır siteye girmiyordum buaralar uğradım baya zaman olmuz bir göz atarken size uğradım fakat sen şiirinle ta beşyüz bin yıl lara gitmişsin hayırlısı güzel şiirdi kutlarım saygılarımla...
Ustaca anlatım da tarih okudum usta Güçlü kalemi alkışlıyorum Yüreğine sağlık ................................. __________________________________________Saygılar selamlar
'' Anadolu kelimesi Yunanca güneşin doğduğu yer anlamına gelen “Anatoli”dan doğmuştur. Romalılar, kendi topraklarına göre doğuda kaldığından buraya doğu toprağı anlamında Thema Anadolia demişlerdir. Anadolu isminin bir bölge adı olması ise Selçukluların Anadoluya gelmesiyle başladı''
Nicolas Boileau der ki Şiir sanatı , kendi hareketlerini tabiatın hareketine uydurduğu zaman en yüksek derecesini bulur ; o zaman tabiata o kadar yaklaşır ki ikisini birbirinden ayırt edemeyiz . bu siirlerinizde cok hakim...
Değerli şairim, nitelikli yorumunuz için teşekkürler, doğanın kendis ien güzel ve en büyük şiir , bu insanın farkındalığı ile bütünleşirse ortaya şiir çıkar. O sessizce dönüp duran dünyada derin çığlıkları duyabilmek, bir çiçeğin açışında meyveye duruşunda ve toprağa düşüşünde kendini seyredebilmek muazzam bir sistematiğin ruhumuzda tezahürüne kapılar aralamaktır. Buna gönül diyoruz ki bu sözcüğün başka dillerde tam karşılığı yok.