gün ışığı her sabah tarak vuruyor saçlarına palmiyelerin kamaşıyor gözüm, kıvrcık marul tazeliğinde kumsala sürgün dalgalar pasını siliyor usulca dünden kulağımda kalan senfonik şarkıların
sesini kesen rüzgâr, her gün başka yönden eser ayrı yolda, ayrı dalda yarın acaba ne olur; şüphesiz doğacak güneş ateşböceği kımıl kımıl
ya ben olacak mıyım yoksa kımıltısız yerimde kalacak mıyım?!
dünyagüneşe pervane devran döner gün düşer ardına dağların; doğmamacasına gömer tek tek bizi her hayat bir gün söner!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAR ÇİÇEĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAR ÇİÇEĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün doğar, gün batar...döner dünyaa döner ömür ...Elbet sayın şair dost elbet bir gün; o gün doğumunu, o rüzgarı, o denizi..Kim var ki sonsuzluğun sınırlarını aşabilmiş...Nedir ama ; kavuşulan her sabahın ilk sabah gibi kıymetini bilmek gerek, alınan her nefesin hiç bitmeyecek gibi doyasıya alıp verirken, bir gün son bulacağının da idrakiyle bir güzellik mirasının insanların yüreğine, dünyaya bırakmak gerektiğinin de bilinciyle yaşamda hüküm sürmek.Ötesi ne ki...Allahım uzun ömürler, pek çok gün doğumlarında rüzgarın nefesini duyacak yaşamlar versin.
İçten bir şiirdi.Duyumsamayıp , etkilenmemek imkansızdı. Var olsun yetkin kaleminiz.
Gününüz aydın olsun.Selamlar.Sonsuz saygımla soylu yüreğinize.
Değerli Şükran hanım; bir Pazar sabahı vakit bulabildiniz işinizin gücünüzün yoğunluğundan eminim. Sayfamaa uğrayıp değerli yorumunuzla yüreğimi onure ettiniz. En içten selam ve saygılarımı gönderiyorum. İyi ki varsınız, yaşasın güzel dürüst insanlar...
üstadımı kutluyor saygılar sunuyorum...