sen yüzünü benim kadar bilemezsin bakamazsın gece - gündüz bilemezsin saç rengini sorsam kumral dersin, kumral kumsalı vuran güneş de var saçlarında senin!
geceler karayılan, dolanır boynuma bilemezsin ölümün rengini boğulmadan yüz rengini yüz rengini bilemezsin hasreti gözbebeklerinde yutkunmadın ki!
içtiğim sularda sen olmasan akıp gitmezdin gözlerimden bilemezsin ümükten geçmediğini yalnız su içtiğini hasretin mercanların istiridyelerin gülüşlerinden doğduğunu dolunay’ın istiridyelerin annesi olduğunu bilemezsin!
bir pil gibi eriyip içten içe sokak lâmbaları tek tek sönen bir kent gibi karanlıklara boğulmadan, kendini yiyip bilemezsin asla doğmayacağını güneşin!
tıkanmadan beyninde kılcal damarlar mercan resifleriyle öksüz ve yetim sularla can çekişip, akvaryumları süsleyeceğini tüketip ömrünü sessiz sedasız toplayıp hüzünleri yörüngesinden dünyamızın bir daha gelmeyeceğini geri ... bir kartopunun ellerinde senin güneşi söndürdüğünü.................. bilemezsin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLEMEZSİN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLEMEZSİN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK DUYGU YÜKLÜ ŞİİRDİ.NE KADAR GÜZEL YAZMIŞSIN..ZEVKLE OKUDUM.ÇEKMEYEN BİLEMEZ BU ACILARI....KALEMİNE SAĞLIK....YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM....
İçtiğim sularda sen olmasan akıp gitmezdin gözlerimden bilemezsin ümükten geçmediğini yalnız su içtiğini hasretin mercanların istiridyelerin gülüşlerinden doğduğunu Dolunay’ ın istiridyelerin annesi olduğunu bilemezsin !
mercan resifleriyle öksüz ve yetim
DİZELER O KADAR ETKİLEYİCİ Kİ ŞİİRLERİNİZDEN DIŞARI ÇIKAMAZ OLDUM.
KUTLUYORUM ŞAİRİM.