(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEDENİYET VE MADENİYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEDENİYET VE MADENİYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şair arkadaşlarım,hepinizin yorumu ayrı bir güzel,!NE ZAMAN Kİ GÜZELLİKLER ÇOĞALIR ÇİRKİNLİKLER GÜZELLİKLER İÇİNDE BOĞULUR KALIR.
Bir tane etkli yorum seçme hakkım var,onu da ilk yorumlayan arkadaşımı seçiyorum,kimse darılmasın,sevgiyle kalalım hep birlikte!Sizleri yurdumun aydın yürekli insanlarını,ehlini cehlini hepsi bizim insanımız şiirli günlerde buluşalım...
SÜPER YA !!!!!!!!!!!!ZIT KELİME MİSALİ ÖRNEĞİNİN AÇIKLAMASI GİBİ, SİYAH-BEYAZ , KISA- UZUN , EĞRİ-DOĞRU....DOĞRU SÖZE NE DENİR. BEN ŞAPKA ÇIKARDIM İNANIN. ÇOK HOŞ ,ÇOK DOĞRU , BİR O KADAR DA MÜKEMMEL UYMUŞ SÖZLER....MADDİYAT KİŞİLERİ ÖZGÜN DAVRANIŞ VE NİTELİKLERİNDEN SOYUTLUYOR NE YAZIK Kİ...MADDİYAT,.NE YAZIK Kİ...KİŞİNİN ÖZVERİSİNİ, YAPISINI, VE TUTUMUNU HATTA KİŞİLĞİNİ BİLE ESİR ALIYOR.....AYDIN FİKİRLERİNİZ İLE TEBRİK EDERİM ARKADAŞIM...
ADALET PELİT tarafından 2/18/2008 1:58:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yine harika bir şiir okudum senden. Anlamlı, içten... Mesaj yerinde. kutlarım