(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaranın sancısı // şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaranın sancısı // şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hükmüne eyvallah dediğimiz. Düşlerin künkünden akmayınca akmıyor işte visal ve insan hep düşündükçe düşler istilasına uğruyor.
Dudaklar daldıgımız ufkun keskinliğinde çentiliyor sanırım. Yürek mecalini gecelerde yitirirken, akıl istediği kadar yol almaya meyletsin, bir arpa boyundan öteye gitmiyor yol. Yolun tıkandığı yerde ise, insanın içindeki çocuk ve çocukluk anları giriyor devreye.
Avucumuza bakarken bile gözyaşı yerine ayazında teni çatlatan bir boşluk görmek, parmakların yumruğa dönüp, hürriyetine şerh koymaya dönüşüyor. Hasrete uzadıkça saatler, yıla fark atıyor dakikalar, saniyeler ve hatta saliseler.
G/özde ve söz de büyüyen bir yorgunluk rehaveti çöküyor üzerine yüreğin ve isyanla teslimiyet arasında gidip geliyor. Neye kime nasıl aldrımadan hem de. An itibarı ile şiire sarılıyor dört elle.
Kalem son sürat giderken deftere doğru, aslında hep içinde olanlar değil çoktan dışına vurdukları dilleniyor şiirde. Sitem mi, hüzün mü, özlem mi ya da hepsinin bir karması mı umurunda olmuyor işte.
Dokunamasam da
Sen
Dokun düşlerine
Özledim işte anla….
-Çok doğal ve çok şık.