(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nerde bizim hakkımız ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nerde bizim hakkımız ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Karaman,kış kışlığını yapıyor şu sıralar onun tedbiri zorda olsa alınıyor,lakin p.şt p.ştluğunu yapıp hak hukuk tanımayınca ferdi ah ve vahlar yaraya merhem olmuyor.O zaman yapılacak iki şey kalıyor.Birincisi demokratik mücadele,ikincisi hukuki yoldan mücadele..İkinci yoldan pek emin değilim ama birinci yol da emekli olduğum günden beri siyasi fikrime uygun bir partide siyaset yaparak mücadelemi sürdürüyorum.Belki haddimi aşıyorum ama siyaset, sizin gibi ruh güzelliği olan doğru ve ahlaklı insanlara büyük ihtiyaç duyuyor.Selam ve saygılarımla.....
Temel Atay tarafından 1/8/2015 9:51:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Temel Atay tarafından 1/8/2015 9:52:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın ATAY güzel bakış açınızla, güzel yorumunuzla ve memleket meselelerinin kuru lafla çözülemiyeceğine dair görüşünüz ve gerçek çözüm alanına şık davetiniz için teşekkürlerimi sunuyorum.
Siyaseti hiç kafasında kurgulamamış birisi olarak, o meydana çıkacak birikimden yoksun olduğumun farkındayım.
Bu da boyun büküp ne derlerse evet demekten yana olmamı gerektirmez tabii. Dilimin döndüğü ve sosyal ilişkilerimin uzanabildiği ortamlarda inandıklarımı savunmayı yeterli bulmaktayım.
Hanımefendi yaratılıştan bu güne kadar genel tablo budur. Birilieri çalışır birileri yönetir, yönetenler bedenen daha az çalışır, daha ferah yaşarlar. Bunda yadırganacak, kominist felsefeden bakıp "eşitlik isteriz" demek ütopyadır. işte böyle düşünmeye çalışan kominizm 90 yılda battı. Neden ? Yaratılışa aykırılıktan. Ancak, bizde olması gereken durum gereğinden, usulünden fazla abartıldı. Bu kadarı en geri ülkelerde bile yok. Ülkelerin karikatürcilerine, showmenlerine malzeme olduk.
Çok şık bir ifadeyle;
" - Kedidir kedi !" demişsiniz.
Bu ne kediymiş mübarek, hazineden, kozmik odaya, halkın bankasından, oy sayımında trafolara kadar girmediği yer kalmadı. :)))))
Hanımefendi ilginize güzel yorumunuza ve beğeninize çok teşekkür eder saygılar sunarken, yokluktan kaynaklı : " ÇİVİT MAVİSİ " diyorum. :)
Bizim hakkımız asırlardır yeniyor ustttaaaaaaaaa; Ayakta alkışlıyorum güçlü kalemi........ Yüreğine sağlık ______________________________________Saygılar
Ay hangi şekle bürünürse bürünsün elindeki gümüş tepsiyle getirdiğini ucuz tabaklarda yiyeceğini güç belâ kazanan, adeta aslanın ağzından ekmeğini almaya çalışan halka getirecek değil her halde!
Güneş derseniz öylesine, altın yaldızlı sarayında nedimelerini, uşaklarını, eşlerini doyursunda biz kalalım. Artık bakır sinisini çöpe atmış, altın tabakları önünde devasa masasına kurulmuştur.
Fakir fukara da zıkkım yesin. Cepleri zaten güneşin elinde..
Yoksulluk,işsizlik,adaletsiz vergiler,fiyat artışları v.s gibi gerçekleri gizlemeye,değiştirmeye çalışıyorlar ki, içindeki masumiyeti ile şair;bizim hakkımızı bir yiyen mi var yoksa.? diye sorguluyor. Nasıl güneş balçıkla sıvanamıyorsa,olumsuzluklar gün gibi ortada,her şeyin cılkı çıktı.Gelin de,onurlu ve haysiyetli insanlar nerede bizim nasibimiz deyin artık.Usta ve bilge kalem yazdı mı böyle yazar.Sosyal yaraların,dengesizliklerin ve bir çok neden sorusu şiirinize tebriklerimle. Saygı ve selamlarımla.
Sayın VARDI ben gözümü dikmişim güneşe aya, demek alttan da götürüyorlar, kimi motorlu kimisi yaya... İldinize ve katılımınıza çok teşekkür eder saygılar sunarım.
Hanımefendi farkındaydım da denize bir taş atayım bakayım dedim, dalga nereye kadar gidiyor... İlginize güzel yorumunuza çok teşekkür eder saygılar sunarım.
Temel Atay tarafından 1/8/2015 9:51:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Temel Atay tarafından 1/8/2015 9:52:30 AM zamanında düzenlenmiştir.