(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNAHSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNAHSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜNAHSIZ...Yüce Yaratanımız ruhları yarattığında sevgileri de beraber yarattı.Ruhumuzda var olan bu sevgiler bazen karşılıksız,bazen de hüzünlü oluyor.Nasıl olursa olsun sevgiler her zaman güzel oluyor hele de karşılıksız olursa,İki damla gözyaşı dökebileceğimiz ruh arıyoruz.Kalemine ve gönlüne sağlk ÖĞRETMENİM...SAYGI VE SEVGİLERİMLE
kardelen26 tarafından 2/28/2008 9:02:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fermanı okunmuş dar sokak başlarında Cellatlar hazırlanmış darağaçlarında Halk toplanmış,çoluk çocuk merakta, Şimdi infaz sırası bilmem hangi kara sevdada?
Üfffff! Ürperdim sabah sabah... Allah iyiliğinizi versin e mi... Canımı acıttınız. Demek duygu kattınız.ç Demekki hissettirdiniz. Demek ki, güzel di anltım, tema..Ve kutluyorum ben de öyleyse yüreğimle...
KADER denen duvarı yıktı iki tiz çığlık Geriye kaldı iki taze beden urganlardan sarkık, Ne bir isyan çıktı, ne şahit,ne tanık İkidamla gözyaşı döküldü anaların gözünden acıya katık...
GÖNÜL isimli şiiri-mi hatırlattı dizeler... Söyle! Gönül nedir derdin... Bırak kim ne derse desin Aşk bu vurulmaz perçin Sevmek ile gidecekse... Edep/haya Mecnun neden yürüdü... Çöllerde yaya Züleyha edepsizmiydi! Haşa... ................ Elbette ki seven gönüller böylesi cezaları haketmez... Harika... Yüreğinize sağlık. Tebrikler...
Ne bir çığlık,ne bir isyan görünürde, Son birkez daha baktı genç kız dönüp sevdiğine Dedi `Sevdiceğim,Yaradan günahtan saymaz sevdayı` `Korkma sakın.Uçup geleceğim cennet köşküne`
KADER denen duvarı yıktı iki tiz çığlık Geriye kaldı iki taze beden urganlardan sarkık, Ne bir isyan çıktı, ne şahit,ne tanık İkidamla gözyaşı döküldü anaların gözünden acıya katık...
Elinize ve yüreğinize sağlık,güzel bir siir okudum...saygılar.
kardelen26 tarafından 2/28/2008 9:02:46 PM zamanında düzenlenmiştir.