(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÖVBEKAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÖVBEKAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"NE YEŞİLİ NE SİYAHI GÖZÜMDE HEP GÖZLERİ VAR SEVİYORUM DİYE BENİ ALDATTINIZ YALAN YILLAR" Zaman her derdin devasıdır diyerek kendimizi aldatıyoruz.Gönülden hiç çıkaramadığımız acı duygular bizleri hiç bırakmıyor.Boyun eğdik,Tecellimize...Gönlün ferah,yüzün aydınlık olsun.
"NE YEŞİLİ NE SİYAHI GÖZÜMDE HEP GÖZLERİ VAR SEVİYORUM DİYE BENİ ALDATTINIZ YALAN YILLAR" Zaman her derdin devasıdır diyerek kendimizi aldatıyoruz.Gönülden hiç çıkaramadığımız acı duygular bizleri hiç bırakmıyor.Boyun eğdik,Tecellimize...Gönlün ferah,yüzün aydınlık olsun.
Ey tövbekar, hayat ne gelmişten ibaret,ne gelecekten öte Sensin evet,yine sensin derman dünya derdine Şöyle bir silkin kalk da, KENDİNE GEL KENDİNE..... aaaaah günahların farkında olabilsek ya bir şey olmaz diyipte geçmesek gel ne olursan ol ister bin kere tevbe et ister bin kere boz tevbeni ölmemişsen umut var Saygılarımla
Ey tövbekar, hayat ne gelmişten ibaret,ne gelecekten öte Sensin evet,yine sensin derman dünya derdine Şöyle bir silkin kalk da, KENDİNE GEL KENDİNE..... Çok anlamlı dizeler bunlar. Harikaydı. Kutlarım. Sevgilerle....
kendine gel kendine ...dönde bir bak haline... görünen köy klavuz istemezmiş...çok güçlü bir kişilikten oldukça anlamlı hayat dersleri var mısralar da anlayana....yüreğine sağlık...
SEVİYORUM DİYE BENİ ALDATTINIZ YALAN YILLAR"
Zaman her derdin devasıdır diyerek kendimizi aldatıyoruz.Gönülden hiç çıkaramadığımız acı duygular bizleri
hiç bırakmıyor.Boyun eğdik,Tecellimize...Gönlün ferah,yüzün aydınlık olsun.