(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZBEBEĞİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZBEBEĞİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her satırlarında biraz hüzün,biraz gözyaşı seziliyor.Bazen insan düşünüyor dökülen göz yaşlarına değermiydi ? çekilen bu acılar neden ...!sağlıcakla kalınız.
... Öylesine çabuk büyümüşsün ki Fark edemedim… Şimdi büyüdün küçüğüm. Gidiyorsun… Biliyordum bir gün gideceğini seni gerektiğince sevemediğim için Beni affet yavrum. Yolun açık olsun….
Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Biliyorum ki her anne baba aynı duyguları yaşıyoruz.Zamanın hızına yetişebilmek için çocuklarımızı sollayıp geçiyoruz.Oysa ne var ki onları bekleyip de beraber arkadaşça yürüyebilmenin zevkini çıkarsak.Kutlarım.. Duygularımızı dile getirmişsiniz.
Ağlıyorum Gidişine değil…. Pişmanlıklarıma,veremediklerime, Kazandıramadıklarıma Bilemedim sımsıkı sarılmanın Bir paket çikolatadan daha kıymetli olduğunu Bilemedim… yani bir şiir bu kadar etkili ve canlu olur.tebrikler
Güzeldi ama hüzünlüydü , insan nasıl da duyuyor eksikliklerini hele benim gibi üç yetişkin çocuğu olan bir kadın olunca ve şimdi hiç biriside yanımda değiller ama sevgi dediğiniz gibi cikolatadan da bir çift ayakkabıdan da daha değerli gerçekten de ...Kutlarım sizi , sevgilerimle .......Ayrıca seçtiğin resim de çok hoş özelliklede o yoksulluğa rağmen yüzlerinde okunan mutluluk :)
Gidiyorsun… Biliyordum bir gün gideceğini seni gerektiğince sevemediğim için Beni affet yavrum. Yolun açık olsun…. BENDE HÜZÜNLENDİM GÜZELDİ..SEVGİYEL KALIN....