Geçen itiraf etti çok safmış bizim muhtar Yapılan oyunları görmemiş kandırılmış Madem safsın be adam makamda ne işin var Yalana kurban gitmiş düzenbaz sandırılmış. Bil ki biz saf değiliz kısa at muhtar emmi Çok işittik bunları pek bayat muhtar emmi.
Daha önce geçmiştik dolaştığın yollardan Yalan dolan iftira ve daha da niceyi Zaman zaman tutmuştuk yere düşen kollardan Sabah ettik sonunda kararan her geceyi. Belki senin değil suç hep fıtrat muhtar emmi Baydı bizi inan ki nakarat muhtar emmi.
Bizi durdurmaz inan yola engel koysan da Aslanlar kükremez mi kapatılan kafeste Mahalleli aç kaldı inadınla doysan da Biz kulak kabartırız duyduğumuz her seste. Fesholdu gönlümüzde bu kontrat muhtar emmi Hak katında yaramaz tamirat muhtar emmi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUHTAR EMMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUHTAR EMMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç götüren olmamış, her şey yerli yerinde !!! Millet rüya görüyor uykusu çok derinde Dünden kalan hırsızlar, saraylarda sırıtsın Hesabını sorarız, elbet günün birinde… tutkun...
Gelecek seçimlerde ya siz adaylığınızı koyarsanız ya da sevdiğiniz birini aday gösterip onu seçersiniz olur biter. Bizim muhtarla da uğraşmaktan vazgeçersiniz. Saf da olsa bizim muhtarı bize seviyoruz. Sevmeyenler çatlasın!
1- Bizim muhtar diyerek kimi kastettiğinizi anlamadığımı söylersem yalan olur. Ancak bu şiiri terminalde sohbetlerine tanık olduğum iki kişinin kendi muhtarlarını çekiştirmelerinden ilham alarak yazdım. Birisi “ Kül Kedisi” masalını okuyorsa “Sinekli Bakkal” değil belki “Keloğlan” masalı çağrışım yoluyla akla gelir. Demek ki çağrışım yaptıracak kadar benzerlik buldunuz. 2- Sevgi meselesini karıştırmayın, atasözüdür, “Kasap sevdiği postu yerden yere çalar” derler. Buna göre benden daha az sevdiğiniz ortaya çıkar. En sevdiğim kişileri bile yanlışlarını gördüğümde her haliyle kabullenmem. 3- Bu şiiri bazı kişilerin kızacağını düşünerek özellikle yazdım, yoksa sayfama uğradıkları bile yoktu. 4- Bu şiiri dünkü şiirim güne gelmedi diye kızıp yazdım, diyeceksiniz ki; “ doymadın mı?” Daha önce önemsemiyordum, yeni bir atasözü duydum, düşüncem değişti. “ İtibarda tasarruf olmaz.”