Bu gün yine bulutlar özen ile giyinmiş Pırlanta taşla süslü ipek feracesini Yaklaşmış yere doğru göğün göğsünden inmiş Tahtırevana koymuş yağmurdan ecesini. Üzerinde çakıyor akkordan kandilleri Seriyor üstümüze nemlenmiş mendilleri. Kararan gecelere ak sabahı dök yağmur Kötülüğü kökünden çekip yerden sök yağmur.
Ağlamaya gebeydi sancı çekerdi şafak Bulutları yırtardı yıldırım parmakları Neden böyle hüzünlü, geliyor ağlayarak Oysa ıslatacaktı kurumuş toprakları. Yaprakların üstüne damlalar ekecekti Gözlerinden umutlu gelecek dökecekti. Her haline razıyız geleceksen gel yağmur Temizle pis yerleri olma sakın sel yağmur.
Belki mutlu değildi bulutlardan kaçmıştı Islanmış müjgânlarla süzüldü penceremden El değmemiş çiçekti şeffaf camda açmıştı Beraber akar mıydık gözümdeki deremden. Kalemden de damlasın senin gibi heceler Yağmursuz çekilir mi bu zifiri geceler. Altında geziyorum kirpiğimde kal yağmur Uyku çöksün üstüne rüyalara dal yağmur.
Ey göklerin ecesi bir damla hüzün getir Ya sarayım bağrımda ya elimde tutayım Mevsimleri atlama ama ilk güzün getir Kuruyan kalemimin derdini unutayım. Seninle akıp gitsin sokaklara kaygımız Sevgimizle birlikte büyür sana saygımız. Vicdansızın boynunu nemlerinle sık yağmur Gücüne güveneni çamuruna yık yağmur.
Anmazsam seni bir gün gülüşüm haram olsun Ve seni hikmetiyle bizlere göndereni Kâbusa gark olayım her düşüm haram olsun İlhamın kapısına kilim edip sereni. Ya İlahi hamdolsun sunduğun nimetine Göklerden gönderdiğin doyumsuz rahmetine… Esirgeme kendini gökyüzünden ak yağmur Atla altın eyere şimşeklerle çak yağmur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MÜKEMMEL BİR ŞİİRİ OKUDUM MISRALARINDA YAĞMURUN SESİ VE ŞAİRİN NEFESİ VAR MISRALAR AŞKLA YAĞMUR GİBİ YAĞIYOR AŞK YAĞMURDA SIRILSIKLAM OLMUŞ ÇOK GÜZEL OLMUŞ TEBRİK EDERİM YÜREĞİNİZ DAİM VAR OLSUN YAĞMUR GİBİ ŞİİRLERİN OLSUN SİZDEN İLHAM ALDIM ÜSTAT KUTLARIM SİZİ BAŞARILAR DİLERİM SAYGILAR SELAMLAR BİR ŞİİR YAMAK İSTİYORUM YAĞMURUN NARİN ELLERİYLE ÇİÇEKLERİN YÜZLERİNE BİR ŞİİR YAMAK İSTİYORUM TOPRAĞA CAN VEREN CAN SUYUNDA YAĞMUR
YAĞMUR GÖZLÜM GÜL YÜZLÜM GÜNEŞİM AYIM GÖKTEKİ PARLAYAN YILDIZIM YILDIZLAR YANIYOR GÖZLERİMİN İÇİNE BİR BAK ZAMAN NE ÇABUK GEÇİYOR YILDIZLARA BİR BAK
Can dostum Güzel İnsan; yine güçlü kaleminizden sayfanıza muazzam güzellikte bir şiir düşmüş okunası ve ayakta alkışlanası mısralarınızı ve yeni yılınızı tebrik eder, sevdiklerinizle birlikte, sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim... ......................................... Şair Yürek Mehmet ÇAKIR
Ne desem, ne yazsam diye çok düşündüm, yazacak bir şey bulamadım. Şiirin her bendini döne döne birkaç kez okudum. O kadar güzel ifadeler ile yağmuru ve insanın yağmura hasretini anlatmışsınız ki.. Sadece teşekkür ediyorum, kaleminiz daim olsun diyorum Afet Hanım Kardeşim. Milletimiz yağmura boşuna rahmet dememiş.
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶...¶¶¶¶¶¶¶
__.¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___(¯`♥´¯) ─────────█─█
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____`•.¸.•´-████──█──█─█
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¨¨¨¨ █──█──█──█─█
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¨¨¨¨ ████──█──█─█
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¨¨¨¨ ───███████─█
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¨¨
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨¨¨
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨¨
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
canım benim gül yüreklim hecenin ecesi yüreğimizi serinletti kaleminden döküle yağmurlar sevgiler dualarım senin ve dostlarımızla ...