ölüme öykünen beyaz melekler olmalı usulca eriyip toprağa karışan kar taneleri…
bu kaçıncı terk edişin topraklarımı karış karış bu kaçıncı linç girişimin sessiz sedasız?
sizin çamaşır ipine havalansın diye astığınız kirli çamaşırlarınız benimse dipnotlarım vardı paslı mandallar arası! sonra bizim parmak mesafesi kadar yapışkan ve yakın parmakla gösterilemeyecek kadar uzak mesafelerimiz vardı
gök dönüyor beynimin içinde ki denizler hırçın, deli ve dalgalı yağmura şikayet edesim var tüm bulutları!
siz taşındınız bayım kalbimin en yüksek katından şimdi bu müstakil ev bulma çalışmalarınız ve münzevi yaşama çabalarınız ilgilendirmiyor beni kalbimin kırkıncı katından intihar girişimleriniz kırkbir kere maşallah dedirtiyor sadece bana!
ibrişimle bağladığım mektuplarınız ihanet ihbarı içinde şimdi kendine yankısı düşüyor ancak divane koşan atların nal seslerinin kalp odağıma
hem papatya mevsimi de geçti bakınız! karlar yağıyor sadece saçlarıma ki ölüme öykünen beyaz melekler olmalı usulca eriyip toprağa karışan kar taneleri…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kar Taneleri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kar Taneleri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir günün şiiri olmalı; kalemine yakışandı, bence diğerlerinden çok farklı bir şiirdi canım. Diğer şiirlerin de tabii ki her biri bir diğerinden güzel ama, bunda başka bir şey yakalamışsın o şeyin adı neyse harika müziğine de bayıldım çok tebrik ediyorum sevgilerimle...
"siz taşındınız bayım kalbimin en yüksek katından şimdi bu müstakil ev bulma çalışmalarınız ve münzevi yaşama çabalarınız ilgilendirmiyor beni kalbimin kırkıncı katından intihar girişimleriniz kırkbir kere maşallah dedirtiyor sadece bana!" ve ayrıca finali de muhteşem!
Ben ateş böceğini seviyorum, sempatik buluyorum lakin ödül manasında değil. Çok da kale almıyorum, işleri de hayli zor sanırım tavsiyelerle işin altından kalkabiliyorlardır yoksa seçmek çok zor olmalı ama herkes iyi niyetli mi ki? Bizim günümüzün şiiri ya ötesine boş ver sadece bir sitem. İyi günler diliyor, yanaklarından öpüyorum sevgilerimle...
güzel bakıp gören, gözün gönlün var olsun Nimet teyzem, senin gününün şiiri olmuş ya yeter bana...zira son zamanlarda hep olduğu gibi bu şiirime de böcek dahi vermeyi layık bulmamış sevgili seçki kurulu, sanırım çok kötü yazıyorum ben:))) öpüyorum tonton yanaklarından, sevgimle...
siz taşındınız bayım kalbimin en yüksek katından şimdi bu müstakil ev bulma çalışmalarınız ve münzevi yaşama çabalarınız ilgilendirmiyor beni kalbimin kırkıncı katından intihar girişimleriniz kırkbir kere maşallah dedirtiyor sadece bana!
demişsin herşeyi, yılın son günü, geçmişe göm onu...
yarın yeni bir yılın ilk günü, dön yüzünü artık güneşe...
denizden ne gördük ki, değiştirelim düzenimizi,
bu defa güneş diyelim illa ki...
deniz gülmedi ama belki güneş gülümser yüzümüze canım...
ne dersin ki.?
yeni yılda karları eriten, kalbini sevindiren güneşlerin olsun tamam mı :)
canım şarkıyı şu an dinleyemiyorum ama daha sonra muhakkak dinleyeceğim ve tüm güzel dileklerin için gönülden teşekkür ediyorum, aynı dileklerim senin için bilesin...mutlu yıllar diliyor ve öpüyorum sevgiyle...
usulca eriyip toprağa karışan kar taneleri…
giriş ve final ve ikisi arasında büyüyen dizeler
harikaydı canım
kutluyorum sevgiyle...