Şu satırlarım olsun, sevenlerin avazı Sabahın seherinde, güneş doğsun gözlere Sevda nağmesi sarsın, kışı, baharı, yazı Bulutlar aşka gelip, sevda sağsın sözlere.
Bir tutam mavi serptim, karanlık gecelere Kalpten kalbe yollarda, darısı nicelere Kalemin iksirinde, can verdim hecelere Sabahlara varınca, güller açsın yüzlere.
Derya misali bakış, sunar ruha dermanı Bulutta yüzmek gibi, yaşamak güzel an’ı Cana cananı verir, uçmak için fermanı Sarp yokuşlar tükendi, bahar gelsin düzlere.
Savurunca saçları, yumuşacık o rüzgâr Ne gam kalır, ne keder, ne sinede yanan har Gözü gözünde olsun, dört mevsim olur bahar Huzurun nağmeleri, akıp dolsun özlere.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir tutam mavi serptim, karanlık gecelere şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir tutam mavi serptim, karanlık gecelere şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostlarım: " BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ,... BU GÜN 100. YILINI ANDIĞIMIZ SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİMİZE, DUA YERİNE GEÇMESİ DİLEĞİMLE ALLHIMDAN NİYAZ EDİYORUM" --------------------------------------------------------------------Saygı ve Selamlarımla...
Derya misali bakış, sunar ruha dermanı Bulutta yüzmek gibi, yaşamak güzel an’ı Cana cananı verir, uçmak için fermanı Sarp yokuşlar tükendi, bahar gelsin düzlere.
Savurunca saçları, yumuşacık o rüzgâr Ne gam kalır, ne keder, ne sinede yanan har Gözü gözünde olsun, dört mevsim olur bahar Huzurun nağmeleri, akıp dolsun özlere.
Güzel şiir olmuş tebriklerimi gönderiyorum selamlar..........
Şiirlerde hep hüzün hep hüzün yakışıyor o ayrı konu da arada böyle ışıl ışıl şiirlerde lazım Her anlamda bahar gelsin gönüllere hayata dair umutlar hiç tükenmesin dileğimle Kaleminize yüreğinize sağlık Ahmet üstadım.