hazan mevsiminde gözyaşları arasında boğularak geldim dünyaya mutluluk gözyaşları olsa da dünyaya gelişimi kutlamak adına akıtılanlar benimkilerden daha da baskındı! gözlerimi dahi aç/a/mamışım… ama mevsiminden belli hüzünlerin çocuğuyum eylül yaprakları gibi sürüklenirim ceplerim delik yama tutmaz ekimde üşür ellerim baharda mis gibi koksa da tenim zemheride buz tutar yüreğim neredesin? sensizliğin ayazlarında iliklerime kadar üşüyorum…
yorgunum ey hayat eylül çok yordu ekimin gelişiyle de dökülürüm yapraklar gibi ortak olurum dalından düşen her yaprağın hüznüne sonbahar rüzgârları eserken yüreğimde kor ateşlerde yansam da sensizlikten üşüyorum…
radyoda daha bir içli çalıyor şarkılar dinlerken alıp götürür beni çok yorgunum kendimle barışık değilim dilim lal olmuş yüreğim kan ağlar suskun…
çok özledim hıçkırıklara boğulur ağlayamam düğüm düğüm düğümlenir hasretin boğazıma gözlerim parçalı bulutlu beynimde şimşekler çakıyor ekim gelince kasırgalar eser içimde içimden koparır alır yüreğimden sevgiye dair ne varsa…
mevsimli mevsimsiz dalından kopup sararıp solan yapraklar gibiyim yalancı bahar olsa da seninle yüreğimde hazan mevsiminin gelişiyle hüzünleri yaşıyorum farkında mısın hep güzdeyim ve ben yanarken de çok üşüyorum…
yalnızlığım derin bir uçurumun kenarı yardır sensizlik içimde kapanmaz yaradır kanar durmadan, sonunda tükenip biteceğim kan kaybından öleceğim kim bilir ölüp ölüp dirilirken vuslata beş kala dünyadan ebediyete taşınıp gideceğim…
ağıtlar yaksın karanlık geceler yokluğuma zaman sahte sevgilerle gem vursun hicranıma kaçıncı yalvarışım ses vermedin çığlıklarıma tutunacak ne bir dal kaldı ne de soluklanacak çınar altı
oltaya takılmış balık misali duygularım çırpınıp duruyorum. kahretsin! kara bulutlar kaplamış sevda dolu yüreğimi sevgi dolu günlere hasretim soğuktu ekimin elleri üşüyorum…
//sensizliğin ayazı iliklerime kadar işlemeden üstüme ser sıcacık yüreğini üşüyorum//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üşüyorum IV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üşüyorum IV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mutlu yıllar