(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç gözyaşlarına sorabilir misin? Niçin dökülüyorsunuz diye.. çınar abi öyle büyük bir yüreğin var ki ve bunu öyle güzel kağıda dökmüsün ki ne diyim SAĞOL
Şimdi sorabilir misin bana? Niçin ayrıldınız diye.. Neyleyim yabancısın artık bana İstanbul, Ben de içinde bir yaban...
İnsanın yaşadığı yerde olmazsa sevdikleri,İsterse dünyanın en güzel yeri olsun size hiç bir şey ifade etmez oraları.Bomboş gelir her şey,yaşam sevincinizi kaybetmiş hissine kapılıverirsiniz,önünüzde kocaman bir boşluk,attığınız adımlar sizi nereye götürür bilemezsiniz..Yüreğinize sağlık değerli kardeşim sevdiklerimiz hep yanıbaşımızda olsun inşallah.Kutlarım.
Yaban ellerinde bir dolu yürek, Bana da doğuda öğretmenlik yaptığım yıllarda "GARİP" diyordu köylüler.Anam sağdı,babam sağdı..."Bana niye garip diyorsunuz." diye sordum.Meğer memleketinden uzakta kimsesiz yaşayana gairp deniliyormuş,Kars geleneklerinde...Ben de size yaban elde bir garip demek istiyorum.Bir garip Orhan VELİ hatta, Sevdiklerimdensiniz ve özelsiniz....
hangi gül cevap verebilir çınar dost neden solduğunu nasıl anlatabilir ki.. kelimeler yeter mi... yine yine dolu dolu bir şiir... tebriklerim o kadar çok ki... saygıyla...
Yaban olduğun hissine kapıldığın zaman, iç dünyandaki yalnızlıklar ne kadar dayanılmaz olur. İlk gurbet günlarim geldi de aklıma Tebrik edrim güzel şiirinizi...selam saygıyla