(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON NEFES şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON NEFES şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha ilk nefesle başlar son nefes endşesi ! Başladın mı artık sonun ucunu da görürsün sisli sisli Esiyorsan madem bari iyi es ki ? Paket paket içine kara dumanlar kes ? Nice uzun sona gitmeden önce, Durma püfür püfür içimize şiir es ?! Uzasın endişeyele beklenen o "Son Nefes !..." Şiir onu zehirlikten çıkarsın, Çoştukça duyguların yüreğini acıktırsın !? Herkes ruhuna, Sizin şiirleri tıka basa tıkasın ! Bakarsın ki yarın aynı şeyi duyamazsın Çek bir nefes daha, duyguların kabarsın ? Aman ilhamı elinden sakın kaçırmayasın ??!!!...
Mutluluk dileklerim yüreğinize kadar ulaşsın !!!.......
Onatça tarafından 12/27/2014 8:36:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duvari nem insani gam bitirir.O kacinilmaz sona her ne kadar yakin olunsa da son kez son bir nefese ozlem duyuluyor.Olumlu.fani bu dunyada paylasilamayan nedir ki insanlar birbirlerini yerler.. Anlamak zor...Bas hep magrur kalsin Sn.Sair...egilmesin.egdirilmesin. Bu guzel anlamli dizelerinizi kutluyor saygilarimi sunuyorum.