(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AK ÜZÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AK ÜZÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ak üzüme bakıp ak olmak varken, Karasına bakıp kararmak niye, Dürüst olanlara yaratan yarken, Kötülere bakıp sararmak niye. + Hocam hürmetler bir kaç gündür sitemizdeki problem nedeni ile şiirlerinizi okumak bu güne nasip oldu. Yine bir dörtlüğe tüm yaşamı sığdırmışsınız. Allah sizden razı olsun
Eğer şansım olsaydı her soluk şu niyazdı; “Rabbim akan zamanı durdur ve terse çevir” Ama kaderi yazan takdirî böyle yazdı Bari, bazen değil de her gece rüyama gir!
SAYGILAR HOCAM YİNE ÇOK HARİKA YÜREĞİNİZE SAĞLIK...
her kelimeniz her cümleniz Allah için atıyor hocam ve bu bizleri/beni o denli etkiliyor hayran bırakıyor sizin o güzel yüreğinize hocam. birinin şiirlerinde hep kendini yakalamak ve bunun her şiirde her yazıda olması o kadar tuhaf güzellikte bir olay ki hocam...tarifi imkansız...şiirlerinizin uzunluğu kısalığı içerdiği anlama göre ya hocam o kadar uzun geliyorki şiirleriniz o yüzden,düşündürücü,ufuk açıcı...düşünüyorum üzerinde o kadar güzel anlamlar yakalıyor ki beni, o kadar içine çekiyor ki şiirleriniz...yüreğinize sağlık Allah razı olsun hocam.
Karasına bakıp kararmak niye,
Dürüst olanlara yaratan yarken,
Kötülere bakıp sararmak niye.
+
Hocam hürmetler bir kaç gündür sitemizdeki problem nedeni ile şiirlerinizi okumak bu güne nasip oldu. Yine bir dörtlüğe tüm yaşamı sığdırmışsınız. Allah sizden razı olsun
Saygılarımla
Nizamettin Uca