Haydi ver yüreğini, çıkalım gökyüzüne Oradan seyre dalıp, mavilere bakalım Bulutları dağıt ki, güneş doğsun yüzüne Gökkuşağı tacını, saçlarına takalım.
Sen nazlı edan ile, ince narin bir çiçek Ben yanında dolanan, ömrü kısa kelebek Papatyalar açarken, kırlarda öbek öbek Bir nefeste aleme, misler gibi kokalım.
Yüzündeki gülüşe, yıldızlar hayran kalsın Geceleri mehtapta, gönül düşlere dalsın Mutluluk denen büyü, bizi bağrına alsın Gönüldeki közleri, sevdamıza yakalım.
Sevgiyle bakanların, güleç olur yüzleri Canı cananı varken, başka görmez gözleri Aşka beste yapalım, senden olsun sözleri Nağme nağme tınlayıp, gönüllere akalım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgiyle bakanların, güleç olur yüzleri Canı cananı varken, başka görmez gözleri Aşka beste yapalım, senden olsun sözleri Nağme nağme tınlayıp, gönüllere akalım.
Sevgiyle bakanların, güleç olur yüzleri Canı cananı varken, başka görmez gözleri Aşka beste yapalım, senden olsun sözleri Nağme nağme tınlayıp, gönüllere akalım.
GÖNÜL ÇİÇEĞİNİZ SOLMASIN DİLEKLERİMLE HOCAM
SAYGIMLA
Melda tarafından 12/22/2014 10:38:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kalem usta şiir güzel keyif aldım okurken üstat Alkışlıyorum kalemini Yüreğine sağlık ilhamın bol olsun ________________________________________Saygılar
Sevgiyle bakanların, güleç olur yüzleri Canı cananı varken, başka görmez gözleri Aşka beste yapalım, senden olsun sözleri Nağme nağme tınlayıp, gönüllere akalım.
Ahmet MORAN
harika bir eser olmuş Ahmet bey bestelenesi bir şiir yüreğine kalemine sağlık beğeni ile okudum efendim saygılar selamlar..
Hep hüzün dökülüyor kalemlerden arada sırada da olsa simada tebessüm bırakan şiirlere de denk gelmek güzel. Umuda mutluluğa kapı aralayan insanın içini açan bir şiirdi Ahmet üstadım Kaleminize yüreğinize sağlık...
Sevgiyle bakanların, güleç olur yüzleri
Canı cananı varken, başka görmez gözleri
Aşka beste yapalım, senden olsun sözleri
Nağme nağme tınlayıp, gönüllere akalım.
Sevgiye dair çok güzel bir hece şiiri.
Kaleminiz gönlünüz var olsun hocam.Selam saygılar